تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني سخنگوي شوراي نگهبان: درباره تغيير كابينه نامه اي به شوراي نگهبان نرسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني سخنگوي شوراي نگهبان: درباره تغيير كابينه نامه اي به شوراي نگهبان نرسيده است


تهران – حيات

سخنگوي شوراي در پاسخ به اين سوال كه آيا نامه اي درخصوص تغيير كابينه از سوي دولت به شوراي نگهبان رسيده است يا خير گفت: درخصوص تغيير وزرا و كابينه نامه اي به شوراي نگهبان واصل نشده است.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات، عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان در نشست خبري اين هفته خود با خبرنگاران با گراميداشت سوم خرداد روز آزادسازي خرمشهر گفت: سوم خرداد روز مقاومت و ايثارگري و آزادسازي خرمشهر را تبريك مي گوييم و ياد و خاطره شهدا و ايثارگران آن دوران را گرامي مي داريم.
وي با بيان اينكه تكليف 6 حوزه انتخاباتي ديگر در مرحله دوم انتخابات مشخص شد، اظهار داشت: صحت حوزه هاي انتخاباتي كرمانشاه، خدابنده، مرودشت، پاسارگارد و ارسنجان، نقده و اشنويه، آبادان، مشهد و كلات اعلام شد و تنها 4 حوزه از 54 حوزه مرحله دوم تعيين تكليف نشده اند كه منتظر گزارش هاي بازرسان اين حوزه ها هستيم.
سخنگوي شوراي نگهبان در پاسخ به سوالي مبني براينكه آيا فقهاي شوراي نگهبان مشمول سن بازنشستگي مي شوند يا نه گفت: معمولا پست هاي سياسي كه داراي جلسات مشورتي هستند يا به صورت دسته جمعي كار مي كنند مشمول سن بازنشستگي نمي شوند.
وي افزود: تا جاييكه من اطلاع دارم تنها نمايندگي مجلس مشمول سن بازنشستگي مي شود و درخصوص شوراي نگهبان سن بازنشستگي وجود ندارد.
كدخدايي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد آيا آماري از تعداد قوانين و مصوبات مجلس هفتم در دست است و نقاط قوت و ضعف مجلس هفتم از ديد شما چيست؟ اظهار داشت: آمار كليه مصوباتي كه در سال گذشته به شوراي نگهبان رسيده است طبق روال هر سال در 25 تير كه سالروز تاسيس شوراي نگهبان است اعلام مي كنيم.
وي تصريح كرد: درخصوص نقاط ضعف و قوت مجلس هشتم هم من اظهار نظري نمي كنم ولي اميدوارم مجلس هشتم با كارآمدي بيشتر به حل مشكلات مردم بپردازد.
سخنگوي شوراي نگهبان همچنين درمورد اينكه آيا نامه اي درخصوص تغيير كابينه از سوي دولت به شوراي نگهبان رسيده است يا خير گفت: درخصوص تغيير وزرا و كابينه نامه اي به شوراي نگهبان واصل نشده است.
سخنگوي شوراي نگهبان درخصوص قانون ممنوعيت تصدي بيش از يك شغل با تاكيد براينكه ايرادات شوراي نگهبان همچنان باقي است، افزود: دو ايراد به اين لايحه وارد شده بود؛ 1- ايراد اصل 91 و 141 قانون اساسي و 2- ابهام درخصوص وظايف آموزشي.
وي ادامه داد: مجلس ابهامات مربوط به وظايف آموزشي را با اشاره كردن و استثنا كردن موارد آموزشي برطرف كرد اما ايراد اصل 141 و 91 همچنان باقي است.
پايان پيام
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن