تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمالي به مهر خبرداد:آئين نامه اجرايي قانون سرمايه گذاري خارجي ايران اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جمالي به مهر خبرداد:آئين نامه اجرايي قانون سرمايه گذاري خارجي ايران اصلاح شد
مديركل سرمايه گذاري خارجي وزارت امور اقتصادي و دارايي از اصلاح آئين نامه اجرايي قانون سرمايه گذاري خارجي ايران و صدور مجوز سرمايه گذاري خارجي ظرف 20 روز خبرداد.

احمد جمالي در گفتگو با مهر از اصلاح آئين نامه اجرايي قانون سرمايه گذاري خارجي ايران خبرداد و افزود: برخي مواد اين آئين نامه از جمله مواد 23 و 24 كه مربوط به انتقالات ارزي در خصوص سوخت است، براي بررسي بيشتر به دولت ارسال شده است.

مديركل سرمايه گذاري خارجي وزارت امور اقتصادي و دارايي از تقاضاي خريد سهام شركتهاي دولتي كه طي دو سه ماه اخير در بورس كشور عرضه شده توسط سرمايه گذاراني از كشورهاي چين، هند و امارات خبرداد.

وي با اشاره به خريد سهام شركت پتروشيمي رازي توسط سرمايه گذاراني از كشور تركيه، تصريح كرد: سرمايه گذاران خارجي بر اساس زمانبدي اعلام شده توسط سازمان خصوصي سازي نسبت به خريد سهام مشاركت مي كنند.

جمالي افزود: اگر حضور سرمايه گذاران خارجي در بورس تنها براي خريد و فروش سهام باشد، 10 درصد سهام شركتها را مي توانند خريداري كنند اما چنانچه به منظور مالكيت و مديريت باشد، محدوديتي براي خريد سهام توسط اين شركتها وجود ندارد و فقط بايد در چارچوب قوانين و مقررات بورس باشد.

وي با اشاره به صدور مجوز سرمايه گذاري خارجي سال گذشته به ميزان بيش از 11 ميليارد دلار، پيش بيني كرد با روند صدور مجوز در فروردين و ارديبهشت ماه ميزان صدور مجوز امسال بيش از سال گذشته باشد.

مديركل سرمايه گذاري خارجي وزارت امور اقتصادي و دارايي از انجام سرمايه گذاري خارجي در بخش ساخت و ساز و مسكن در سال گذشته خبرداد و تصريح كرد: در مورد حضور بانكهاي خارجي در ايران نيز همچون ساير شركتها در چارچوب قوانين و مقررات جاري عمل مي كنيم.

وي اظهارداشت: براساس قانون، مجوز سرمايه گذاري خارجي درايران ظرف 45 روز بايد صادر شود، اما سازمان سرمايه گذاري خارجي با كاهش اين زمان، مجوزها را حداكثر ظرف 20 روز صادر مي كند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن