تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه رشت:قدرت ايمان و اراده بالاتر از هر نوع تجهيزات نظامي پيشرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه رشت:قدرت ايمان و اراده بالاتر از هر نوع تجهيزات نظامي پيشرفته است
رشت - خبرگزاري مهر: آيت الله زين العابدين قرباني گفت: قدرت ايمان و اراده مومنان بالاتر از هر نوع تجهيزات نظامي پيشرفته است و اين مهم در جنگ تحميلي هشت ساله ايران به ويژه در فتح خرمشهر به جهانيان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، نماينده ولي فقيه و امام جمعه رشت عصر جمعه در ديدار با مديران و خانواده كاركنان شركت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران وابسته به وزارت دفاع، افزود: اين حماسه بزرگ به دنيا ثابت كرد كه قدرت ايمان قادر است بر دشمنان تا دندان مسلح، فائق آيد.

امام جمعه رشت، اين حماسه را اوج اقتدار نظام و نماد مقاومت و ايستادگي رزمندگان اسلام دانست و يادآور شد: اين پيروزي چنان بزرگ و عظيم بود كه دشمنان را به تحسين و حيرت واداشته و تمام معادلات نظامي جبهه غرب را به هم زد.

وي همچنين در اين مراسم از فتح خرمشهر به عنوان نمادي از افتخار و اراده با صلابت ملت ايران ياد كرد و گفت: اين پيروزي يك امداد الهي بود كه به پاس ايمان و اعتقاد مردم، خدواند نصيب ملت ايران كرد.

آيت الله قرباني بيان داشت: سوم خرداد سالروز حماسه ملتي است كه براي رسيدن به اهداف انقلابي و دفاع از تماميت ارضي خود با همه توان پاي در عرصه ايثار و فداكاري نهاده و زيباترين صحنه‌هاي عشق و جانبازي را در نبردي نابرابر به نمايش گذاشتند.

آيت الله قرباني همچنين دستاوردهاي بي نظير كشورمان در زمينه هاي مختلف از جمله دستيابي به فناوري هسته اي بدون اتكا به كشورهاي بيگانه را نمونه ديگري از برتري ايمان و معنويت همراه با تخصص دانشمندان جوان ايراني دانست كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي به دست آمد.

نماينده ولي فقيه در گيلان همچنين رشادتهاي مردم گيلان در دوران دفاع مقدس از جمله تقديم هشت هزار شهيد و ارسال كمكهاي مردمي به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل را نمونه اي از ولايت پذيري مردم غيور اين خطه در كنار ديگر مردم كشور دانست كه به فرمان امام راحل جان و مال خويش را براي دفاع از كشوردر طبق اخلاص گذاشتند.

امير سرتيپ خلبان سيروس باهري، مديرعامل شركت پشتيباني و نوسازي بالگرد هاي ايران وابسته به وزارت دفاع نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين شركت گفت: هم اكنون متخصصان داخلي كشور قادرند 16 نوع بالگرد را تامين و پنج نوع از آن را بسازند.

وي ادامه داد: پشتيباني قطعات بزرگترين بالگردهاي خاورميانه و يكي از ناوگانهاي بزرگ پروازي دنيا به عهده شركت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن