تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كودكان و نوجوانان گلستاني سالروز فتح خرمشهر را گرامي داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كودكان و نوجوانان گلستاني سالروز فتح خرمشهر را گرامي داشتند
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. فتح خرمشهر.

كودكان و نوجوانان عضو كانون پرورش فكري استان گلستان طي روزهاي اخير با شركت در مراسم مختلف سالروز فتح خرمشهر و آزادسازي اين شهر به دست رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.

در گرگان و در مركز فرهنگي و هنري گرگان ‪ ۲‬بمناسبت سوم سالروز فتح خرمشهر مسابقه‌اي در ‪ ۳‬بخش براي اعضاي ‪ ۱۰‬تا ‪ ۱۶‬سال برگزار شد.

شركت‌كنندگان در ين مسابقه با كلماتي نظير خاكريز، خرمشهر، افق پيروزي، قلب دشمن، خيابان، تانك و نخل بهترين متن و يا داستان كوتاه را نوشتند.

همچنين اعضاي شركت‌كننده در اين مسابقه يك نقاشي با موضوع "آزادي" را ترسيم كردند.

در بخش ديگري از اين برنامه مسابقه حضوري موشك پراني كاغذي توسط شركت كنندگان انجام شد كه شور و هيجان خاصي را دربرداشت و در پايان به ‪ ۳‬نفر از برندگان جوايزي اهداء شد.

كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان گلستان همچنين از دانش‌آموزان و اعضاي اين كانون براي شركت در فراخوان مسابقه سه سوال سه جايزه بمناسبت سوم خرداد دعوت كرد.

مركز فرهنگي هنري گرگان يك كانون بمناسبت گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر(سوم خرداد) فراخوان مسابقه اين مسابقه را با سه سوال "جمله تاريخي خدا خرمشهر را آزاد كرد از چه كسي است، خرمشهر در چه تاريخي و چه عملياتي آزاد شد، خرمشهر پس از چند ماه اشغال آزاد شد؟ داده است.

كانون گلستان از دختران و پسران نوجوان گلستاني خواسته است كه پاسخ اين سوالات را تا هفتم خردادماه امسال به نشاني گرگان انتهاي كوي تختي(عدالت ‪ (۲۷‬كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شماره ‪ ۱‬ارسال نمايند.

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اعضاي كانون پرورش فكري گنبد ‪ ۲‬نيز به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خصوص رزمندگاني كه در آزادسازي خرمشهر حضور داشتند، نامه نوشتند.

دراين مسابقه ‪ ۳۰‬نفر از اعضاء دختر و پسر كانون حضور داشتند و با زباني كودكانه و بياني شيوا و رسا احساسات خود را به رشته تحرير درآوردند و در پايان به ‪ ۳‬نفر از نويسندگان زيباترين نامه‌ها هدايايي داده شد.

همچنين بمنظور گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر با حضور ‪ ۵۸‬هزار نفر از دانش‌آموزان دختر چهارم وپنجم ابتدايي شهر دلند در شرق استان مراسمي برگزار شد.

شركت‌كنندگان در اين مراسم كه همراه معلمان خود بودند با شعرخواني، نگارش متن ادبي با عنوان نامه‌اي به رزمنده ي فداكار ايراني و پيمان با آرمانهاي او، مسابقه ي زيباترين پيام كوتاه به نوجوان شهيد و اجراي سرود، خاطره‌اي ماندگار را از اين روز به يادگار بردند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن