تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غارت اموال مهاجرين افريقاي جنوبي ابعادجديدي يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غارت اموال مهاجرين افريقاي جنوبي ابعادجديدي يافت
تهران - حمله وسيع به مهاجرين ساكن افريقاي جنوبي ابعاد جديدي يافته و به دنبال ژوهانسبورگ اكنون كيپ تاون مركز حمله به مهاجرين افريقايي شده است به گزارش گروه اخبار صوتي تصويري ايرنا، شبكه خبري الجزيره انگليسي روز شنبه گفت ، به دنبال دو هفته حمله مردم ژوهانسبورگ به مهاجرين افريقايي تبار عمدتا از زيمبابوه ، نيجر و كشورهاي ديگر افريقايي تاكنون چهل نفر كشته شده اند.

اين گزارش مي‌افزايد: اكنون شهر كيپ تاون مركز گردشگري افريقاي جنوبي به عرصه حمله به مهاجرين خارجي تبديل شده است .

براساس اين گزارش، اين بار اموال تجار سوماليايي ، زيمبابوه‌اي و اهالي موزامبيك مورد حمله و غارت قرار مي‌گيرد.

فشار مهاجران خارجي روي بازار كار افريقاي جنوبي و بهره برداري آنان از موقعيتهاي اقتصادي افريقاي جنوبي دليل تداوم اين امواج خشونت آميز وغارت اموال آنان عنوان شد است .

درحالي كه حزب كنگره افريقاي جنوبي رسما از اين گونه حملات عذرخواهي كرده است و نيروهاي پليس دستور يافته‌اند با غارتگران اموال مهاجرين افريقايي تبار مقابله كنند اما همچنان اين حملات ادامه دارد كه موجب اعتراض رسمي اتحاديه افريقا به دولت افريقاي جنوبي شده است.

امروز دولت موزامبيك اتوبوسهايي را براي بازگشت اتباع خود از افريقايي جنوبي به مرزهاي اين كشور فرستاده است اما بسياري از مهاجران فقير خارجي در افريقاي جنوبي امكان مالي براي فرار از افريقاي جنوبي را ندارند.

موج جديدحملات متوجه بازرگانان سوماليايي در كيپ تاون است كه گفته مي‌شود باعث افزايش انتقاد جهاني از دولت ژوهانسبورگ خواهدشد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن