تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813251594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبار690ميليارد ريالي براي توسعه صنعت فارس


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: اعتبار690ميليارد ريالي براي توسعه صنعت فارس
مصوبات دولت ابلاغ شد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:هيئت وزيران بيش از 690 ميليارد ريال اعتبار و تسهيلات ارزي و ريالي براي رونق و توسعه زيرساخت‌هاي صنعت در استان فارس اختصاص داد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، هيئت وزيران در جلسه‌اي كه همزمان با سفر مقام معظم رهبري در مركز استان فارس تشكيل شد، وزارت صنايع و معادن را موظف كرد با هماهنگي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور نسبت به اختصاص مبلغ يكصد و بيست ميليارد ريال جهت احداث زيرساختهاي شهركهاي صنعتي در سطح استان و اختصاص مبلغ بيست و يك ميليارد ريال جهت اجراي زيرساختهاي بخش معدن اقدام كند.

بر اساس اين مصوبه دولت، وزارت صنايع و معادن همچنين مكلف شد نسبت به اختصاص مبلغ پنج هزار و پانصد ميليارد ريال تسهيلات ريالي و پانصد ميليون دلار تسهيلات ارزي مورد نياز به منظور اجراي حداقل ده طرح بزرگ صنعتي در قالب طرح آمايش صنعت در سطح استان طي سالهاي ‌١٣٨٧ و ‌١٣٨٨و اختصاص مبلغ پانصد ميليارد ريال جهت راه‌اندازي صنايع بزرگ در استان فارس كه به دلايل مختلف غير‌فعال مي‌باشند طي سالهاي ‌١٣٨٧، ‌١٣٨٨ و ‌١٣٨٩ اقدام نمايد.

همچنين بر اساس اين مصوبه دولت، وزارت صنايع مبلغ چهل و شش ميليارد ريال را جهت احداث مسجد و اورژانس و تامين شش دستگاه ماشين آتش نشاني و شش دستگاه تانكر در شهركهاي صنعتي استان، اختصاص خواهد داد.

اين مصوبه در تاريخ ‌٢٩/٢/١٣٨٧ از سوي معاون اول رئيس‌جمهور براي اجرا به دستگاههاي اجرايي ابلاغ شده است.

همچنين هيئت وزيران همزمان با سفر مقام معظم رهبري به استان فارس در جلسه استاني خود ‌وزارت نفت را موظف كرد نسبت به گاز رساني به ‌١٠٠ روستا علاوه بر مصوبات قبلي دولت، طي سال‌هاي ‌١٣٨٧ تا ‌١٣٨٩ اقدام كند.

هيئت وزيران وزارت نفت را موظف كرد با هماهنگي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور نسبت به صدور مجوز و تامين خوراك سه واحد پتروشيمي در سطح استان و گازرساني به يكصد روستا علاوه بر مصوبات قبلي دولت طي سال‌هاي ‌١٣٨٧ تا ‌١٣٨٩ اقدام كند.

بر اساس اين مصوبه دولت، وزارت نفت همچنين مكلف شده است علاوه بر احداث مجموعه فرهنگي آموزشي شيراز و تامين كليه هزينه‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي پروژه‌هاي مرتبط و مصوب كه توسط نخبگان استان اجرا مي‌شود، نسبت به تهيه برنامه راهبردي تحقيق و فناوري بخش نفت و گاز جهت تغيير ساختار و ايجاد تشكيلات مناسب، كمك به محرومين تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي با اختصاص مبلغ ‌٥٨ ميليارد ريال به ترتيب ‌٥٠ ميليارد ريال جهت مددجويان كميته ياد شده و ‌٨ ميليارد ريال جهت مدد جويان سازمان بهزيستي كشور تا شهريور سال ‌٨٧ اقدام نمايد.

اين مصوبه در تاريخ ‌٢٩/٢/١٣٨٧ از سوي معاون اول رئيس‌جمهور براي اجرا به دستگاههاي اجرايي ابلاغ شده است.

انتهاي پيام//
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 444]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن