تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات تكواندو قهرماني بسيج گلستان با قهرماني تيم راميان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات تكواندو قهرماني بسيج گلستان با قهرماني تيم راميان پايان يافت
داخلي. ورزشي. دفاع‌مقدس. سوم‌خرداد.

به مناسبت سوم خرداد، مسابقات تكواندو قهرماني مقاومت بسيج‌استان گلستان عصر جمعه با قهرماني تيم راميان در گنبدكاووس به پايان رسيد.

مسوول تربيت بدني باشگاه نيروي مقاومت بسيج سپاه استان گلستان در پايان اين رقابت‌ها در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: در اين دوره مسابقات ‪ ۵۰‬ورزشكاراز‪۹‬تيم‌شهرستان اين استان و به همراه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان گلستان شركت داشتند.

سرهنگ‌مهدي صغري افزود:در اين دوره از مسابقات‌شهرهاي‌مينودشت، گنبدكاووس، آزادشهر، راميان ، علي‌آبادكتول، گرگان، كردكوي، بندرتركمن وبسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان گلستان شركت كردند.

وي با بيان اينكه اين مسابقات در مدت يك روز و در شش وزن به همراه فرم پوسمه برگزار شد، كه در نهايت تيم‌هاي راميان ، بسيج دانشجويي و گنبدكاووس مقام‌هاي اول تا سوم تيمي را بدست اورند.

صغري گفت: در رشته فرم پوسمه گروه سه نفره گرگان ، آزادشهر و راميان به ترتيب اول تا سوم شدند.

مسوول تربيت بدني باشگاه نيروي مقاومت بسيج گلستان افزود: در وزن ‪۵۸‬ كيلوگرم علي رضا اميدوار از گنبدكاووس ، محسن عنايت از بسيج دانشجويي و رسول زنگانه از علي اباد كتول مقام‌هاي اول تا سوم را بدست اوردند.

در وزن ‪ ۶۲‬كيلوگرم، سيدمسيح هاشم پور از بسيج دانشجويي ، محمد بهرامي از مينودشت و محسن ترك از كردكويي اول تا سوم شدند.

در وزن ‪ ۶۷‬كيلوگرم، خيرالله ديژما از علي اباد، محسن پاسندي از گرگان و محمد تقي‌زاده از گنبدكاووس مقام‌هاي اول تا سوم را از ان خود كردند.

در وزن ‪ ۷۲‬كيلوگرم، حسين نيكويي از راميان، سيدمصطفي رضايي از مينودشت و ميثم سادين از آزادشهر مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در وزن ‪ ۸۰‬كيلوگرم، رضا كهساري از راميان ، مهدي اسماعيلي از گرگان و ايرج گرجي از علي اباد اول تا سوم شدند.

در وزن بالاي ‪ ۸۰‬كيلوگرم، علي كهساري از راميان ، وحيد آبداري از گنبدكاووس و ابوذر يوسف زاده از گرگان مقام‌هاي اول تا سوم را از ان خود كردند.

صغري گفت: نفرات برتر رقابتهاي انتخابي امروز استان گلستان در مسابقات ليگ تكواندو كشوري كه قرار است در روزهاي ‪ ۲۳‬و ‪ ۲۴‬خردادماه سال جاري در اروميه برگزار شود، شركت خواهند كرد. ك/‪۳‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن