تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه بين‌المللي قالي در تركمنستان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه بين‌المللي قالي در تركمنستان گشايش يافت
عشق آباد - نمايشگاه بين‌المللي قالي روز جمعه در قصر نمايشگاهي عشق آباد پايتخت جمهوري تركمنستان با حضور مقامات دولتي، سفراي خارجي مقيم اين كشور و كارشناسان و هنرمندان صنعت قالي گشايش يافت.

قربان قلي بردي محمداف رييس جمهوري تركمنستان در پيامي به اين نمايشگاه گفت كه قالي دستباف تركمني يكي از نمادها و افتخارات ملي كشور محسوب مي شود.

خانم مارگاريتا آكنيازوا رييس بخش نمايشگاهي اتاق صنايع و بازرگاني تركمنستان نيز در حاشيه نمايشگاه بين‌المللي قالي اين كشور به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه به مناسبت جشن قالي تركمن به مدت سه روز درحال برگزاري است.

وي افزود: هشتمين همايش كارشناسان انجمن جهاني قالي دستباف تركمن نيز در حاشيه اين نمايشگاه با حضور نمايندگان حدود ‪ ۱۰‬كشور از جمله جمهوري اسلامي ايران فردا (شنبه) برگزار مي‌شود.

در اين نمايشگاه، شركت‌هاي دولتي و خصوصي فرش تركمن و همچنين شركت هاي خارجي توانمندي و نمونه‌هاي از خلاقيت‌هاي هنري در رشته قالي را در معرض ديد عموم قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار ايرنا از عشق آباد، جشن قالي تركمن هرسال در آخرين يكشنبه ماه مه با هدف احياي فرش تركمن به عنوان يكي از مواريث فرهنگي ملت تركمن برگزار مي‌شود.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن