تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812809869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهار گوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهار گوشه كشور
احداث گلزار شهداي گمنام در عظيميه كرج

كرج - خبرنگار اطلاعات: عمليات احداث گلزار 8 شهيد گمنام دفاع مقدس در ارتفاعات نورالشهدا عظيميه كرج آغاز شد.

مديركل حفظ آثار ونشر ارزشهاي دفاع مقدس منطقه غرب استان تهران با بيان اين مطلب گفت: احداث نگارخانه، نمازخانه، محوطه سازي و سرويس‌هاي خدماتي از مهمترين مكانهاي پيش‌بيني شده در اين طرح است.

سرهنگ پاسدار نادر اديبي افزود: اين طرح با پيگيري اداره حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمده است و تا سال آينده مورد بهره برداري قرار مي‌گيرد.

پاداش بازنشستگان فرهنگي پيش از موعد، به زودي پرداخت مي‌شود

سرويس شهرستانها: وزير آموزش و پرورش اعلام كرد: پاداش بازنشستگان فرهنگي پيش از موعد، به زودي پرداخت مي‌شود.

به گزارش مهر، وزير آموزش و پرورش كه به مناسبت روز جهاني كودك و به منظور افتتاح كانون پرورش فكري در اسلامشهر حضور داشت، گفت: افتتاح اين كانون دومين مجموعه در راستاي طرح كانون - مدرسه است.

وي افزود: ضرورت‌هايي براي تحقق چنين طرح‌هايي وجود دارد و با خلاقيتي كه در مربيان وجود دارد، مي‌توان طرح‌هاي بسياري را طراحي و پياده‌سازي كرد.

علي احمدي تاكيد كرد: طرح كانون - مدرسه اهدافي را دنبال مي‌كند كه در اين شيوه از ارائه مستقيم آموزش پرهيز مي‌شود و فرايند ياددهي و يادگيري در اين روش اثر بخش‌تر است. همچنين در طرح كانون - مدرسه به تفاوت‌هاي فردي كه در دانش‌آموزان قرار دارد توجه خاصي مي‌شود و انتقال تجربه‌ كانون‌ها به مدرسه است.

هتل صخره‌اي اسكو بر زيباييهاي اين روستاي شگفت افزوده است‌

تبريز - خبرنگار اطلاعات: غرفه هتل صخره‌اي اسكو در جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري كشور مخاطبان زيادي را به سوي خود جلب كرد.

اين هتل در سالهاي اخير در روستاي كندوان در دامنه سرسبز سهند با خانه‌هاي كله قندي منحصر به فردي ساخته شده است.

هتل صخره‌اي كندوان در تابستان امسال پذيراي خيل عظيم گردشگران و توريست‌ها از اقصي نقاط كشور و برخي كشورهاي خارجي بود.

مدير هتل صخره‌اي كندوان در اين باره مي‌گويد: با رشد و توسعه روستا و اقدامات خوبي كه در حوزه سرمايه‌گذاري در اين روستا اتفاق افتاده است، اميدواريم شاهد جذب هر چه بيشتر گردشگران باشيم.

وي با اشاره به اين مطلب كه هتل كندوان توانسته است جايگاه خوبي در جذب گردشگر به روستاي شگفت‌انگيز كندوان داشته باشد، از مديران استاني و كشوري خواستار حمايت بيشتر براي توسعه اين هتل شد.‌

گشايش دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تبريز

* دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت خودرو در تبريز گشايش يافت.

در اين نمايشگاه، 350 واحد داخلي و خارجي آخرين دستاوردهاي خود و تازه‌هاي صنعت خودرو را به نمايش گذاشته‌اند.

شركت‌هاي خودروساز 9 كشور خارجي از جمله ژاپن، آلمان، انگلستان، كره‌جنوبي، كانادا، تركيه، چين، اتريش و تايوان در اين نمايشگاه شركت دارند.همچنين شركتهاي خودروساز داخلي از 10 استان تهران، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اصفهان، خراسان رضوي، قم، يزد، فارس، كرمانشاه و مازندران آخرين دستاوردها و تازه‌هاي صنعت خودرو را در اين نمايشگاه، ارائه كرده‌اند.

همزمان با برگزاري اين نمايشگاه، نهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين ابزار و برش ايران نيز در محل نمايشگاه بين‌المللي تبريز برپا شده است.

استاندار آذربايجان شرقي از مراحل خط دوم انتقال گاز مياندوآب - تبريز ديدن كرد

* استاندار آذربايجان شرقي از مراحل خط دوم انتقال گاز مياندوآب - تبريز بازديد كرد.

عليرضا بيگي همچنين در عجب شير از سد قلعه چاي اين شهرستان و در شهرستان مراغه از ساختمان در حال احداث نمايشگاه دايمي فرش و در سفر به شهرستانهاي چاراويماق و هشترود نيز از چند پروژه در حال احداث اين شهرستانها ديدن كرد.

بهره‌برداري از يك كانون فرهنگي، هنري در شاهرود

شاهرود - خبرنگار اطلاعات: كانون فرهنگي - هنري نبي‌اعظم شاهرود به بهره‌برداري رسيد.‌

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شاهرود در مراسم بهره‌برداري از اين كانون گفت: اين پانزدهمين كانون فرهنگي و هنري مساجد در شهرستان شاهرود است.عماد عبادي تحقق ارز‌ش‌ها و اصول سياست فرهنگي جمهوري اسلامي، تبليغ، گسترش و تعميق فرهنگ روحبخش اسلام، گسترش زمينه مشاركت مردم در امور فرهنگي، هنري و اجتماعي، زمينه‌سازي براي حضور فعال جوانان در عرصه‌هاي فرهنگي و هنري و ترويج فرهنگ ديني را از جمله اهداف كانون‌هاي فرهنگي مساجد عنوان كرد.‌

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شاهرود گفت: در آينده نزديك كانون‌هاي فرهنگي و هنري روستاهاي نردين و زمان‌آباد نيز به بهره‌برداري مي‌رسد.

گشايش خانه جهانگردي در بيرجند

بيرجند - خبرنگار اطلاعات: خانه جهانگردي خراسان‌جنوبي با هزينه‌اي معادل 100 ميليون ريال در محل آرامگاه حكيم نزاري بيرجند افتتاح شد. رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان جنوبي در مراسم گشايش اين مركز، خانه‌هاي جهانگردي را حلقه وصلي بين سازمان ميراث فرهنگي و مسافران وگردشگران دانست. حسين عباس‌زاده، راهنمايي مسافران و گردشگران، ارايه پوسترها و بروشورهاي مرتبط با مناطق ديدني و گردشگري و نمايش و عرضه محصولات فرهنگي و صنايع‌دستي استان را از جمله رسالتهاي خانه جهانگردي عنوان كرد. به گفته وي،10‌ كميته گردشگري اعم از كميته سلامت، طبيعت‌‌گردي، ورزشي، مذهبي، روستايي،‌ عشايري، دانشجويي و جنگ در خانه جهانگردي استان فعاليت مي‌كنند.

بانكها موظف به پرداخت تسهيلات بنگاههاي زودبازده هستند

* استاندار خراسان جنوبي با انتقاد از عملكرد برخي بانكها در نحوه پرداخت تسهيلات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده گفت: بانكهاي استان بايد اعتبار ابلاغي تسهيلات زودبازده را بدون هيچ مشكلي پرداخت كنند.

سيدصولت مرتضوي در چهارمين كار گروه اشتغال و سرمايه‌گذاري خراسان جنوبي با بيان اينكه نبود منابع در بانكها دليل پذيرفتني براي پرداخت نكردن تسهيلات بنگاه‌هاي اقتصادي نيست، اظهارداشت: در صورت ابلاغ تسهيلات، بانكها موظف به پرداخت آن هستند.

وي با بيان اينكه مديران استان بايد تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرند، تاكيد كرد: تنها كساني بايد در پست مديريتي باقي بمانند كه توانايي انجام كار و خدمت دارند و مديران كم كار بايد كنار بروند.

بهره‌برداري از طرحهاي عمراني آتش‌نشاني نيشابور

نيشابور - خبرنگار اطلاعات: 3 طرح در سازمان آتش‌نشاني نيشابور به بهره‌برداري رسيد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني نيشابور با بيان اين مطلب گفت: ايستگاه شماره 6 آتش‌نشاني با هزينه 20 ميليون ريال در بخشي از ساختمان كشتارگاه سابق شهرداري به بهره‌برداري رسيد. محمود برئي افزود: كلنگ ساخت ايستگاه پنجم نيز با اعتباري معادل يك ميلياردو500 ميليون ريال، در زميني به مساحت 6 هزار مترمربع و با 520 مترمربع زيربنا، در كنار پايانه مسافري نيشابور به زمين زده شد. وي از خريد خودرو نجات بنز 815 با اعتبار 480 ميليون ريال و تجهيز آن با اعتبار 150 ميليون ريال خبر داد.وي ادامه داد پيست مسابقات ورزشي آتش‌نشانان با اعتبار 100 ميليون ريال و وب‌سايت اطلاع‌رساني سازمان نيز با اعتبار 20 ميليون ريال راه‌‌اندازي شد.

انتقاد ازكندي اجراي طرح كمربندي جنوب نيشابور

* نماينده نيشابور در مجلس شوراي اسلامي ازكندي طرح كمربندي جنوب اين شهر كه از مصوبات سفر اول دولت به خراسان رضوي است، انتقاد كرد.

حجت‌الاسلام دكتر حسين سبحاني‌نيا با اشاره به اينكه طي سه سال گذشته اعتبارات مناسبي براي توسعه راه روستايي شهرستان اختصاص يافته است گفت: اعتبارات موجود جوابگوي اتمام راه دوبانده محور 15كيلومتري نيشابور - فيروزه نيست.

وي همچنين از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به خاطر تاخير در صدور موافقت قطعي دانشگاه دولتي نيشابور انتقاد كرد. وي با اشاره به اينكه موافقت اصولي با تاسيس دانشگاه دولتي نيشابور حدود چهار سال قبل صادر شده است، اضافه كرد: هم‌اكنون اين دانشگاه تحت عنوان مجتمع آموزش عالي نيشابور فعاليت مي‌كند.

ديدار پرسنل نيروي انتظامي هريس با امام جمعه‌

هريس - خبرنگار اطلاعات: پرسنل انتظامي هريس با امام جمعه اين شهر ديدار كردند. در اين آيين سرهنگ طاحوني ضمن مقايسه جرايم دو سال اخير از كاهش چهل درصدي جرايم در سال جاري خبر داد و افزود: كاهش جرايم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل حاكي از وجود امنيت در شهرستان هريس و در نتيجه تلاشهاي سبزپوشان نيروي انتظامي است.‌

حجت‌الاسلام موسوي امام جمعه هريس نيز در اين نشست اقبال عمومي مردم به نيروي انتظامي هريس و كسب رتبه برتر رضايت عمومي را از افتخارات پرسنل انتظامي دانست و گفت: ايجاد احساس امنيت و آرامش از كارهاي خداپسندانه است.‌




 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن