تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اولين بار در كشور شناسنامه ويژه ماشين آلات و تجهيزات اداري تاريخي صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: براي اولين بار در كشور شناسنامه ويژه ماشين آلات و تجهيزات اداري تاريخي صادر مي شود
اهواز – خبرگزاري ايسكانيوز: . شناسنامه ويژه ماشين آلات و تجهيزات اداري با ارزش تاريخي در كشور براي اولين بار صادر مي شود .
به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز " مدير عامل شركت ملي نفت ايران و رييس هيأت مديره شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اعلام اين خبر افزود : صدور شناسنامه براي ماشين آلات و تجهيزات اداري با ارزش تاريخي ، تاسيس پارك موزه ها ي آموزشي در نقاط مختلف كشور ، تهيه فيلم و سريال مستند ، برگزاري جشنواره مبتكران و نوآوران صنعت نفت ، انتشار مجموعه هاي آموزشي براي كودكان ، حمايت از پايان نامه هاي ارشد و دكترا با موضاعهاي نفتي و همچنين چاپ اسكناس يادبود صنعت نفت از برنامه هاي امسال اين شركت است .
سيف اله جشن ساز برنامه هاي يكصدمين سال توليد نفت در كشور را شامل برگزاري همايش علمي صنعت نفت ، اجراي ميزگردهاي تخصصي در زمينه هاي مختلف علمي در شبكه هاي سيما با حضور مسئولين وزارت نفت و با همكاري كارشناسان و اساتيد دانشگاه ، افتتاح پروژه هاي صنعت نفت به منظور بزرگداشت شركت نفت ، انجام امور عام المنفعه در مناطق نفت خيز و برپايي نمايشگاه عكس يكصد سالگي صنعت نفت و همچنين انتشار كتب تاريخي و تحليلي از يكصد سالگي نفت عنوان كرد .
رييس هيأت مديره شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب همچنين از اجراي پروژه هاي عمراني از سوي اين شركت در استان خوزستان خبر داد و در اين خصوص گفت : جاده هاي 4 بانده اهواز – ماهشهر به طول 45 كيلومتر و اعتباري بالغ بر 25 ميليارد تومان و سه راهي پازنان در كهگلويه و بوير احمد تا سردشت از توابع شهرستان بهبهان به طول 40 كيلومتر به مناسبت يكصدمين سال توليد نفت احداث مي شوند .
وي با اشاره به اينكه كلنگ زني و بهره برداري از اين طرحها با حضور وزير نفت ، چهارم خرداد ماه انجام مي شود افزود : ترميم ، بازسازي وتجهيز فرودگاه آغاجاري ، احداث جاده از شهرستان مسجد سليمان به هفتگل با عرض 11 متر و طول 25 كيلومتر ، احداث باند دوم جاده غيزانيه تا شهرستان رامشير، احداث بيمارستان 32 تخت خوابه شهرستان مسجد سليمان نيز از جمله اين طرحها است .
جشن ساز تصريح كرد :‌ احداث و تجهيز بيمارستان 64 تخته شهرستان اميديه در حال حاضر با 10 درصد پيشرفت فيزيكي در آينده نزديك به بهره برداري مي رسد .
وي احداث جاده 2 بانده از چهارراه بي بي حكيمه تا شهرستان گناوه را از پرحادثه ترين جاده هاي كشور دانست و افزود : اين جاده با طول 70 كيلومتر به صورت 4 بانده به بهره برداري خواهد رسيد . /40/120
پيرموسايي
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن