تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812850357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتخب مردم چناران در مجلس هشتم: مهم‌ترين اولويت مجلس هشتم بايد اصلاح ساختار مجلس باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: منتخب مردم چناران در مجلس هشتم: مهم‌ترين اولويت مجلس هشتم بايد اصلاح ساختار مجلس باشد
خبرگزاري فارس: منتخب مردم چناران و طرقبه در مجلس هشتم گفت: اصلاح ساختار مجلس بايد مهم‌ترين الويت مجلس هشتم باشد.


محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار فارس در چناران افزود: اكنون مجلس داراي مشكل ساختاري است، به طوري كه مجالس كنوني با مجلس خواسته شده توسط قانون اساسي متفاوت است و داراي تفاوت هاي چشمگيري با مجلس خواسته شده توسط قانون است.
وي ادامه داد: بايد از نحوه برگزاري انتخابات مجلس تا دانش نمايندگان و آيين‌نامه‌ها اصلاح شود كه اگر اين اتفاق بيفتد، متعاقبا همه مسائل و بسياري مشكلات موجود حل مي شود.
عضو جبهه متحد اصولگرايان ادامه داد: در مجلس هفتم اقداماتي در اين زمينه انجام شد كه ناكام ماند و نتيجه نداد.
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هفتم با نام بردن از مسائل اقتصادي به عنوان ديگر اولويت مجلس هشتم اظهار داشت: مهم‌ترين مشكل مردم مسائل اقتصادي و به ويژه تورم است و چون نمايندگان با راي مردم انتخاب شده‌اند بايد به اين مهم بپردازند و به آن توجه كنند و گامي‌هايي در جهت حل مشكلات مردم به خصوص تورم بردارند. از اين رو بايد نمايندگان مجلس به خصوص كارشناسان آن ابتكار عملي در اين زمينه داشته باشند
وي تصريح كرد: مفاسد اقتصادي يكي از مسائل مهمي است كه بايد به عنوان يك اولويت مجلس هشتم مورد توجه قرار گيرد، زيرا اكنون مبارزه با مفاسد اقتصادي در حد شعار باقي مانده و مطالب خوبي در اين زمينه گفته مي‌شود، ولي گام‌هاي كوچكي برداشته مي‌شود.
دهقان افزود: در مجلس هفتم كارهاي خوبي در زمينه مبارزه با مفاسد اقتصادي از جمله تصويب طرح سلامت اداري، طرح اعلام مفسدان اقتصادي و پرداختن به مبحث اموال مسئولان در لايحه سلامت اداري انجام شده كه اين مقوله بايد در مجلس هشتم ادامه يابد.
وي تقويت بعد نظارت را ديگر اولويت مجلس هشتم دانست و اظهار داشت: در بعد نظارتي دچار مشكل هستيم، از اين رو بعد نظارتي مجلس بايد تقويت شود و مجلس از اين ابزار به درستي بهره گيرد.
دهقان اضافه كرد: در مجلس هفتم كارهاي خوبي در زمينه نظارتي انجام شده است، به طوري كه براي اولين بار تحقيق و تفحص از قوه قضاييه انجام شد و نتيجه آن در صحن علني مجلس پس از چالش‌هايي خوانده شد.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن