تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز در نشستي استاندار خوزستان مشكلات چهار شهر اين استان را بررسي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز در نشستي استاندار خوزستان مشكلات چهار شهر اين استان را بررسي كرد
خبرگزاري فارس: استاندار خوزستان در نشستي بر ضرورت رفع سريع مشكلات آبفاي شهري و روستايي، برق، كشاورزي و جاده‌اي شهرستان‌هاي مسجد سليمان، لالي، هفتگل و انديكا تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، سيد محمد جعفر حجازي، امروز در جلسه بررسي مسائل و مشكلات شهرستان‌هاي مسجد سليمان، لالي، هفتگل و انديكا گفت: مشكلات موجود در اين شهرها در زمينه هاي آب و برق، آب و فاضلاب شهري و روستايي در اولويت بررسي است كه براي رفع اين مشكلات اقدام اساسي بايد سريع‌تر انجام شود.
وي بر ضرورت بررسي آخرين وضعيت آب روستاها تاكيد كرد و گفت: با توجه به برنامه‌هاي وزارت نفت براي بزرگداشت يكصد سالگي توليد نفت در مسجد سليمان مشكلات آب و فاضلاب اين شهر از جمله اصلاح شبكه بايد در برنامه‌هاي اين وزارت قرار گيرد.
حجازي همچنين شناسايي و مشخص كردن زمين‌هاي دولتي در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان‌ها را ضروري دانست و اظهار داشت: بلاتكليفي اراضي باعث تصرف مي شود كه در اين راستا بايد مالكيت اراضي مشخص شده و ساكنان در منازل سازماني ليست شوند.
وي درباره مشكل گرفتن خانه هاي سازماني از بعضي كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي گفت: در اين راستا مصوب مي‌شود وضعيت منازل سازماني به رياست جمهوري گزارش شود تا پيگيري اسكان كاركنان در اين منازل به دستگاه‌هاي مربوطه ارجاع داده شود.
نماينده عالي دولت در خوزستان درباره طرح هاي كشاورزي اين شهرستان ها افزود: در بحث كشاورزي براي مناطق زاگرس مياني طرح‌هايي در زمينه توسعه باغات، مهار آب و ديگر مسائل مهم كشاورزي در دستور كار قرار گرفته است.
حجازي با اشاره به كندي ساخت شهرك دامپروري لالي و مسجد سليمان تصريح كرد: براي اين شهرك 540 ميليون اعتبار در نظر گرفته شده كه بايد سريع‌تر كار مطالعات آن پايان يافته و عمليات اجرايي آن از مرداد شروع شود.
وي درباره جابجايي مناطق ممنوعه مسجد سليمان گفت: تاكنون براي اين مورد كه مقرر شده بود شركت نفت هزينه‌هاي آن را بپردازد تنها 500 ميليون پرداخت شده كه اين ميزان اعتبار روند انجام كار را كند كرده است.
استاندار خوزستان تصريح كرد: ظرف حداكثر دو هفته آينده بايد 10 درصد پول توسط مناطق نفتخيز جنوب به بنياد مسكن پرداخت شود.
در اين جلسه، فرمانداران و تعدادي از مديران شهرستان‌هاي مسجد سليمان، انديكا، هفتگل و لالي در سخناني به بيان مشكلات شهرستان خود در بخش‌هاي آب، برق، راه، ميراث فرهنگي، كشاورزي و نفت پرداختند.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن