تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820075467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش وپرورش خوزستان با كمبود ‪۱۱‬هزار نيروي انساني روبه رو است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آموزش وپرورش خوزستان با كمبود ‪۱۱‬هزار نيروي انساني روبه رو است
اجتماعي. آموزش وپرورش. نشست
استاندار خوزستان گفت:سازمان آموزش وپرورش استان با كمبود ‪۱۱‬هزار نيروي انساني روبه است است در حالي كه برخي استانها با مازاد نيرو روبه رو هستند.

سيد جعفر حجازي در حاشيه نشست امروز شوراي آموزش وپرورش خوزستان دراستانداري افزود:ازاين رو بايد راهكارهاي انگيزشي براي جذب نيرو دراستان به جد مورد برسي قرار گيرد.

وي گفت: سازمان آموزش وپرورش بايد راهكارهاي برون رفت از اين وضعيت را بررسي كند ونتيجه را به شوراي آموزش وپرورش استان ارايه دهد.

وي اظهارداشت: پس از بررسي پيشنهادات سازمان در شوراي آموزش وپرورش خوزستان اقدام به برگزاري نشستي با وزير آموزش و پرورش مي‌كنيم تا اين مشكل در استان برطرف شود.

حجازي با بيان اينكه به منظور ارتقاي وضعيت آموزش وپرورش خوزستان ازاين پس شوراي آموزش وپرورش به طور مرتب تشكيل جلسه مي‌دهد و مسايل و موانع كار در بخشهاي مختلف مرتبط با اين حوزه بررسي تا اين فرآيند در مجموع منتهي به ارتقاي رتبه استان در قبولي دانشگاهها و خروجي نهايي آموزش وپرورش شود.

شوراي آموزش پرورش استان خوزستان همچنين امروز به بررسي روند پيشرفت كار مصوبات نشستهاي پيشين خود پرداخت و اعضاي حاضر مشكلات و موانع كار را بررسي كردند.

دراين نشست بحث توزيع ‪۱۵۰۰‬ميليارد ريال اعتبار از محل سفر نخست رييس جمهور و سهم آموزش وپرورش استان ازاين رقم بررسي و مقرر شد ‪۱۵۰‬ميليارد ريال به تجهيزات مدارس ، مبلغي براي تشويق مدارس موفق در كنكور، ‪۲۰‬ ميليارد ريال براي سالنهاي تربيت بدني مدارس دخترانه، ‪۳۰‬ميليارد ريال براي نمازخانه‌هاي مدارس و‪۳۰‬ميليارد ريال براي تجهيزات ادارات آموزش و پرورش اختصاص يابد. ك ‪۳‬
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن