تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819625997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خوزستان: فرمانداران مشكلات شهرستان‌ها را پيگيري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار خوزستان: فرمانداران مشكلات شهرستان‌ها را پيگيري كنند
داخلي. اجتماعي.

استاندارخوزستان گفت:فرمانداران بايدباپيگيري مصوبات‌مربوط به‌شهرستان ها تلاش خود رابراي حل مشكلات از طريق جذب اعتبارات توسط دستگاه‌هاي اجرايي جزم كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، سيد جعفر حجازي پنجشنبه شب در جلسه رسيدگي به مشكلات شهرستان‌هاي مسجد سليمان،لالي،انديكاو هفتگل در استانداري خوزستان افزود:زماني كه‌اعتباري به شهرستان هااختصاص داده‌مي شود نبايد آن راتكه تكه كرد بلكه بايد به اين اعتبارات براي هزينه كردن درست نظم داد.

وي اظهارداشت: شخص رييس جمهوري توجه ويژه‌اي به استان خوزستان دارد كه مي توانيم با اعتباراتي كه تزريق مي‌شود در دو سال آينده خوزستان را چند گام به جلو پيش ببريم.

در اين جلسه فرمانداران و تعدادي از مديران شهرستان‌هاي مسجد سليمان، انديكا، هفتگل و لالي در سخناني به بيان مشكلات شهرستان خود دربخش‌هاي آب، برق، راه، ميراث فرهنگي،كشاورزي و نفت پرداختند.

مديران يانمايندگان سازمان هاودستگاه‌هاي اجرايي اين‌استان نيز دربخش‌هاي آب، برق، كشاورزي، نفت، ميراث فرهنگي و راه در اين جلسه به بيان برنامه‌ها و پروژه‌هاي سازمان متبوع در طول سال جاري براي شهرستان‌هاي مسجد سليمان، انديكا،لالي و هفتگل پرداختند.ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن