تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805135880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي: پروژه هاي عمراني دانشگاه آزاد اسلامي در سطح كشور بي نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي: پروژه هاي عمراني دانشگاه آزاد اسلامي در سطح كشور بي نظير است


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين كه طرح ها و پروژه هاي عمراني اين دانشگاه از نظر كيفيت، سرعت و قيمت تمام شده در بهترين شرايط قرار دارد، تصريح كرد: به جرات مي توان گفت كارهاي عمراني اين دانشگاه در سطح كشور بي نظير و در جهان كم نظير است.

به گزارش روز پنجشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" مهندس غلامعلي شهركي در هفته بزرگداشت دانشگاه آزاد اسلامي تصريح كرد: اين دانشگاه در انجام كارهاي عمراني از سيستم منسجم و برنامه ريزي صحيحي برخوردار است به طوري كه در بسياري از موارد، مورد تاييد منتقدان نيز قرار گرفته است.
معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به تغييرات عمده و جهشي قيمت مصالح ساختماني مانند آهن و سيمان و ساير مصالح ساختماني گفت: با وجود اين شرايط تمامي طرح هاي عمراني در حال انجام هستند و تا به حال هيچ طرحي در دانشگاه آزاد، بلاتكليف نمانده است.
شهركي به ابلاغ بخشنامه تامين فضاي آموزشي به واحدها اشاره كرد و گفت: در حال حاضر، نه تنها اكثريت واحدها به سقف تعيين شده فضاي آموزشي رسيده اند، بلكه حتي برخي از آن ها از سقف سرانه تعيين شده نيز عبور كرده اند.
وي با بيان اين كه اين دانشگاه در حوزه عمراني در شهرستان ها، داراي بهترين ساختمان هاست، گفت: در طول 25 سال گذشته، 12 ميليون و 500 هزار متر مربع فضاي آموزشي ايجاد شده و حدود دو ميليون و 200 هزار متر مربع نيز در دست احداث است كه تا پايان برنامه پنج ساله فضاي آموزشي دانشگاه آزاد به 14 ميليون متر مربع خواهد رسيد.
معاون عمراني دانشگاه آزاد ضمن اشاره به دشواري تامين فضا در تهران گفت: دانشگاه درصدد است كه در اطراف تهران، واحدهايي ايجاد كند تا با توزيع فضاي آموزشي در مناطق اطراف، به سرانه استاندارد برسد.
شهركي همچنين به واحدهاي پرند، قيامدشت، گرمدره، كرج، ورامين، پرديس، رودهن و بومهن نيز اشاره و تصريح كرد: اميدواريم با تاسيس واحدهاي جديد به تناسب مطلوب فضاي آموزشي، رفاهي و اداري دست يابيم.
معاون عمراني دانشگاه آزاد ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان ها، مشكلي براي تامين فضاي آموزشي نداريم و مجتمع هاي عظيمي همچون واحد نجف آباد با وسعتي بالغ بر يك هزار و 256 هكتار داريم كه در نوع خود از لحاظ فضاي آموزشي بي نظير است.
شهركي به فعاليت بيش از 400 پيمانكار و مشاور در حوزه عمراني دانشگاه آزاد اشاره كرد و گفت: تمام تلاش اين دانشگاه، تامين رفاه و آسايش دانشجويان با افزايش امكانات خوابگاه ها، افزايش فضاي آموزشي، فرهنگي و مجتمع هاي ورزشي است.
وي با بيان اين كه بسياري از خانواده ها به دليل مسائل مالي و فرهنگي، راضي به فرستادن فرزندان شان به خارج از كشور نبوده و نيستند، گفت: دانشگاه آزاد با تاسيس مراكز و واحدهاي دانشگاهي در تمام نقاط كشور حتي نقاط محروم و دور افتاده، موجب توسعه آموزش عالي به نحو مطلوب شد.
شهركي تصريح كرد: قرار بود تا پايان برنامه پنج ساله چهارم، 200 مجتمع در دانشگاه آزاد ايجاد شود كه در حال حاضر 196 مجتمع در اين حوزه احداث شده است.
معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي اظهار اميدواري كرد كه مخالفان اين دانشگاه به چشم يك تشكيلات غريبه و خارج از حيطه دستگاه هاي مملكت نگاه نكنند و با اصلاح نگرش خود، بدانند كه اين دانشگاه متعلق به آحاد ملت و موسسه اي عام المنفعه، غير دولتي و انتفاعي و در خدمت نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي با تاكيد بر اينكه ايجاد و فعاليت دانشگاه آزاد، يك جهاد علمي، فرهنگي است، افزود: مخالفان نبايد خدمات دانشگاه آزاد را ناديده بگيرند، بلكه بايد منصفانه برخورد كنند و به جاي چوب لاي چرخ گذاشتن، نكات مثبت را كه بسيار زياد است تشويق و تقويت كنند و نواقص را منصفانه مطرح نمايند.
شهركي، ناديده گرفتن زحمات 25 ساله رئيس، مسوولين و ديگر دست اندركاران دانشگاه را بي انصافي دانست و گفت: مسلماً موضعي كه از عناد و كينه نشات بگيرد، هيچ مشكلي از مشكلات دانشگاه را حل نمي كند بلكه نقاط مبهمي را ترسيم مي كند كه جا دارد دلسوزان مملكت در اين جريان عنايت بيشتري مبذول دارند./د/184/110
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 615]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن