تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804354406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر اولين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر اولين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور برگزار شد


خميني شهر- خبرگزاري ايسكانيوز:اولين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه باشگاه خبرگزاري دانشجويان ايران « ايسكانيوز » اولين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور با پيام آ يت العظمي حسين مظاهري رئيس حوزه علميه اصفهان و از مراجع تقليد در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر برگزار شد.
در قسمتي از اين پيام آمده است: برگزاري اولين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور كه به همت دانشگاه آزاد اسلامي منطقه چهار كشور انجام مي پذيرد، فرصت مناسبي براي ارائه مطالعات صورت پذيرفته و اعلام نظرات كارشناسي در زمينه راهكارهاي شكوفايي و اعتلاء منابع انساني در عرصه صنعت ساخت و ساز در كشور است. اهميت اين صنعت مهم از زواياي گوناگون و نقش بارز آن در شكل دادن زندگي بشري مورد ترديد نيست و در اين ميان، سهم منابع انساني در گسترش و بهسازي و كارآمدي اين صنعت، سهمي برجسته و بي دليل است. و از اين جهت برهم سياستگزاران، مديران و مجريان و كارآمدي اين صنعت، سهمي برجسته و بي دليل است. و از اين جهت برهمه سياستگذاران، مديران و مجريان عرصه گسترده و پيچيده اين صنعت بسيار مهم لازم است تا با دقت علمي و تعهد اخلاقي نسبت به اعتلاء منابع انساني و توجه جدي به شرايط اقتضاعات و خواست هاي حقيقي نيروي انساني در اين صنعت، بويژه حفظ و رشد كرامت انساني كه يك اصل اصل است و نيز تعميق هرچه جدي تر روحيه احساس مسئوليت كه يك وظيفه اخلاقي و وجداني است تلاش نمائيد.
به اين منظور انجام مطالعات كارشناسانه و ارائه راهكارهاي علمي و واقع بينانه، وظيفه تخصصي براي عالمان و انديشمندان اين عرصه و بويژه مراكز علمي و دانشگاهي است. اگر كنفرانس حاضر بتواند بخشي از اين وظيفه بزرگ را به انجام رساند دستاورد مطلوبي و مناسبي خواهد داشت. اميد است باتلاش و جديت همه شخصيت ها و دستگاه هاي مشاركت كننده در اين كنفرانس، چنين دستاوردي تحقق يابد. در ادامه دكتر محمود زاده دبير علمي كنفرانس گفت: در يك سال فعاليت دبيرخانه همايش تعداد 128 مقاله شامل 68 مقاله داخلي و 60 مقاله خارجي واصل شد. 13 مقاله برتر براي سخنراني از ساعت 10 صبح تا 17 بعدازظهر توسط ارائه كنندگان آن اجرا خواهد شد . وي افزود حضور چهره هاي سرشناس از داخل و خارج كشور در مديريت صنعت ساخت و ساز از ويژه گي هاي اين همايش است. دكتر محمود زاده گفت: تعداد 22 مقاله برتر نيز تحت عنوان كتاب برگزيده همايش چاپ و منتشر شده است.
وي همچنين گفت: بيشترين مقالات از كشورهاي ژاپن و مالزي ارائه شده و حضور برخي از شخصيت هاي علمي از جمله پروفسور تاكادا كه داراي 200 مقاله در ISI و پروفسور آبوت پدر علم مهندسي آب و سيالات در اين و همچنين پروفسور ني ني معادن توسعه سازمان ملل در اين همايش از اهميت برجسته آن است وي اسامي ساير كشورهاي شركت كننده در اين كنفرانس بين المللي، كشورهاي همچون ژاپن ـ بلژيك ـ آلمان ـ كانادا ـ سنگاپور ـ تايلند ـ هند ـ مصر ـ مالزي ـ پاكستان ـ فرانسه ـ آذربايجان ـ روماني ـ تركيه و مكزيك را عنوان كرد و گفت: در پايان همايش به سه مقاله منتخب جوايزي اهدا خواهد شد.
دكتر مجلسي به حضور پر تعداد دانشجويان كارشناسي ارشد دكتر در اين همايش اشاره كرد و گفت: يكي از مهم ترين رسالت هاي برگزاري اين كنفرانس بين المللي پانل طوفان ذهني بود كه به لحاظ كيفي در نوع خود كم نظير بود.
وي همچنين از برگزاري دومين كنفرانس بين المللي شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور در ارديبهشت سال 88 خبر داد و گفت: اين كنفرانس در يكي از واحدهاي منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامي برگزار خواهد شد. دكتر مهران مجلسي از ديگر اهداف برگزاري اين همايش را تغيير نگرش مهندسي به نگرش مديريتي در بحث صنعت ساخت و ساز كشور دانست. و گفت: بسياري از اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان و معاونان عمراني دانشگاه ها و همچنين معاونان استانداري اصفهان و نيز حضور 2 نماينده از سازمان ملل را گامي در جهت تحقق اين هدف دانست.
دكتر مهران مجلسي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر و دبير اجرايي اين همايش نيز در گفتگو با خبرنگاران رسانه ها و جرايد استان اصفهان با اعلام اينكه اين اولين بار است كه دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر چنين كنفرانس را در سطح بين المللي برگزار مي كند گفت: طي 7 ماه گذشته فعاليت هاي اجرايي در زمينه برگزاري اين همايش بصورت و با برناه ريزي دقيق و مدون انجام پذيرفت و امروز در اين همايش با حضور ميهمانان داخلي و خارجي از جمله مهندس محمد هاشمي عضو مجمع تشخيص مصلهت نظام و برخي ديگر از مسؤلان كشور و استانداري اصفهان و همچنين مسؤولان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ها و امام جمعه و فرماندار خميني شهر برگزار شد.
مهندس محمد هاشمي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام طي سخناني در اين همايش به زلزله خيز بودن كشورمان اشاره كرد . گفت: امروز يكي از مهمترين مسائلي كه دغدغه ي فكري مسؤلان امر است پرداختن دقيق به صنعت ساخت و ساز استحكام بناها و مقابله با تهديدات طبيعي از جمله سيل ـ زلزله و مواردي نظير آنست.
در اين كنفرانس موضوعاتي نظير جايگاه مديريت منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز نقش منابع انساني توسعه يافته در مديريت بحران و حوادث ـ مديريت استراتژيك انسان محور در صنعت ساخت و ساز ـ نقش منابع انساني كارآفرين و خلاق در بهبود و ارتقاء ساخت و ساز توانمندي سازي منابع انساني، كليد موفقيت پروژه هاي عمراني ـ بالندگي منابع انساني و نقش آن در توسعه ساخت و ساز و نقش آفريني منابع انساني در تحقق سند چشم اندازـ ايمني و سلامت كاركنان در صنعت ساخت ساز ـ نقش مديريت سرمايه انساني و توسعه اجتماعي ـ اقتصادي ـ شكوفايي سرمايه هاي انساني در صنعت ساخت و ساز و نقش منابع انساني پرورش يافته در بهبود و الگوسازي ساخت و ساز بحث و گفتگو شد./120
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن