تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812915385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جان وو «1949» را مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: جان وو «1949» را مي سازد
پروژه 40 ميليون دلاري و چيني زبان «1949» بر اساس يك داستان واقعي ساخته مي‌شود كه در پايان جنگ جهاني دوم و در سال‌هاي آخر جنگ داخلي در چين روي مي‌دهد.
جان وو فيلمساز معروف چيني با به پايان رساندن پروژه حماسي «رد كليف»، فيلمي عاشقانه را بر مبناي داستاني واقعي كارگرداني و تهيه مي‌كند.
ورايتي اعلام كرد پروژه 40 ميليون دلاري و چيني زبان «1949» بر اساس يك داستان واقعي ساخته مي‌شود كه در پايان جنگ جهاني دوم و در سال‌هاي آخر جنگ داخلي در چين روي مي‌دهد.
چانگ چن و سونگ هيو ـ كيو بازيگر كره‌اي در اين فيلم نقش‌آفريني مي كنند كه فيلمنامه آن را وانگ هوي ـ لينگ نوشته است. فيلمبرداري «1949» دسامبر امسال در چين و تايوان آغاز مي‌شود و قرار است براي نمايش در دسامبر 2009 همزمان با شصتمين سالگرد تاسيس جمهوري خلق چين آماده شود.
به گفته يكي از تهيه‌كنندگان، اين فيلم مي‌كوشد واقعيت‌هاي تاريخ مردم چين را ترسيم كند. «وو» 62 ساله به تازگي فيلمبرداري «رد كليف» را به پايان رسانده كه در آن «توني ليونگ چيو واي» ، «تاكشي كانشيرو» و «وي ژائو» نقش‌آفريني مي كنند.
«رد كليف» كه داستان آن در چين باستان روي مي‌دهد از پرهزينه‌ترين فيلم‌هاي تاريخ اين كشور و اولين فيلم چيني زبان «وو» پس از سال‌ها فعاليت در هاليوود است.
«وو» كه چهار دهه از حضور او در سينما مي گذرد، سازنده فيلم‌هايي چون «يك دنياي بهتر» 1986 ، «قاتل» 1989 ، «گلوله در سر» 1990، «تير شكسته» 1996، «تغيير چهره» 1997 و «ماموريت: غيرممكن 2» 2000 است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن