تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رد كليف جان وو در چين ركورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "رد كليف" جان وو در چين ركورد زد
فيلم حماسي "رد كليف" كه از آن به عنوان پرهزينه‌ترين فيلم سينماي آسيا ياد مي‌شود در چهار روز اول اكران در چين 108 ميليون يوان (16 ميليون دلار) فروخت و يك ركورد جديد خلق كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاري فرانسه اعلام كرد به گفته چاينا فيلم گروپ، توزيع‌كننده فيلم جديد جان وو، اين فيلم در اولين روز نمايش در چين 27 ميليون يوان فروش داشت كه اين خود يك ركورد ديگر است.

به گزارش خبرگزاري شينهوا، "رد كليف" در چهار روز نخست اكران ركوردهاي قبلي را كه در اختيار "نفرين گل طلايي" ژانگ ييمو و "ببر خيزبرداشته، اژدهاي پنهان" آنگ لي بود جا به جا كرد. فيلم وو در عين حال انيميشن "كنگ فو پاندا" را نيز شكست داد كه در نخستين هفته نمايش 50 ميليون يوان فروخت. اين فيلم از 10 ژوئن در شش كشور آسيايي اكران شده و فعلا در مجموع 26 ميليون دلار فروش داشته است.

"رد كليف" كه با اقتباس از يك رمان كلاسيك چيني به نام "رومانس سه امپراتوري" ساخته شده فيلمي با مدت زمان بيش از چهار ساعت است كه در آسيا در دو قسمت پخش مي‌شود. توني ليونگ چيو واي، تاكشي كانشيرو، ژانگ فنگي، چانگ چن و لين چيلينگ در ردكليف نقش‌آفريني مي‌كنند كه با بودجه‌اي 80 ميليون دلاري ساخته شده است.

داستان فيلم در آخرين روزهاي حكمراني سلسله هان در سال 208 روي مي‌دهد و درباره نبردهايي است كه دوره "سه امپراتوري" و حكمراني سه امپراتور در چين را به همراه داشت. "رد كليف" با واكنش متفاوت منتقدان روبرو شده است. ماه پيش مرگ يكي از بدلكاران سر يكي از صحنه‌هاي فيلمبرداري باعث شد نام اين فيلم تا در صدر اخبار باشد.

جان وو 62 ساله چهار دهه است در سينما فعاليت دارد و سازنده فيلمهايي چون "يك دنياي بهتر"، "قاتل"، "گلوله در سر"، "تير شكسته" و "ماموريت: غيرممكن 2" است. ساخت فيلمي سينمايي از روي كتاب مصور "كاليبر" از پروژه‌هاي آتي اوست. در قصه اصلي، شاه آرتور و شواليه‌هاي او به عنوان جنگجويان قرن نوزدهمي تصوير شده‌اند.

وو اين روزها در حال تدوين قسمت بعدي فيلم "رد كليف" است كه ژانويه سال آينده در آسيا و كمي بعد در ديگر نقاط دنيا به نمايش درمي آيد. او قبلا اعلام كرده بود پس از به پايان رساندن "رد كليف"، فيلم عاشقانه و 40 ميليون دلاري "1949" را مي‌سازد.

اين فيلم بر اساس يك داستان واقعي ساخته مي‌شود كه در پايان جنگ جهاني دوم و در سال‌هاي آخر جنگ داخلي در چين روي مي‌دهد و فعلا در مرحله انتخاب بازيگر قرار دارد. از ديگر پروژه‌هاي آمريكايي وو مي‌توان به بازسازي درام جنايي "دسته سيسيلي‌ها" (1969) با بازي آلن دلون و لينو ونتورا و "شكاف" درباره يك كارگر چيني كه در قرن نوزدهم در خطوط آهن بين قاره‌اي آمريكا كار مي‌كند، اشاره كرد.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن