تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار زنجان: براي مبارزه با مواد مخدر نيازمند كارهاي فرهنگي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار زنجان: براي مبارزه با مواد مخدر نيازمند كارهاي فرهنگي هستيم
خبرگزاري فارس: استاندار زنجان گفت: يكي از مهمترين راههاي پيشگري و مبارزه با مواد مخدر انجام كارهاي فرهنگي در جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، قوام نوذري عصر امروز در شواري مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار كرد: براي انجام كارهاي فرهنگي بايد به خانواده‌ها ورود كرد و براي انجام كارهاي فرهنگي و اطلاع‌رساني بايد از طريق مساجد و مدارس وارد شد.
وي با اشاره به اينكه دشمنان امروز ايران، جوانان ايراني را مورد هدف قرار داده‌اند افزود: بايد براي مقابله با اين توطئه كارهاي فرهنگي مختلف و در سطح گسترده انجام داد.
استاندار زنجان با اشاره به اينكه مواد مخدر و مشروبات الكي در كمتر از ده روز توليد و به كشور وارد مي‌شود افزود: دشمنان براي ضربه زدن به جامعه ما برنامه‌هاي زيادي دارند كه بايد با انجام كارهاي مختلف پيشگيرانه دشمنان اسلام و نظام را نا اميد و مايوس كرد.
وي با اشاره به اينكه برنامه‌هاي پيشگيري بايد براي آحاد مردم باشد افزود: ما بايد براي آحاد مردم و بخصوص خانواده‌ها برنامه داشته باشيم.
نوذري با اشاره به بمب گذاري در مسجد شيراز افزود: وقتي دشمنان مي‌بينند كه از هر جهت وارد مي‌شوند شكست مي‌خورند، مي‌خواهند با راه انداختن خون‌ريزي در مساجد و مكانهاي مذهبي به اهداف خود برسند.
در ادامه اين جلسه رئيس پليس استان زنجان با اشاره به عملكرد نيروي انتظامي در زمينه مبارزه با مواد مخدر در سطح كشور اظهار كرد: در سال 86 بيش از 346 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شده است.
غلامحسين آقاگلزاده با اشاره به اينكه بيشترين كشفيات توسط نيروي انتظامي استان زنجان بوده است افزود: از كل ميزان مواد مخدر كشف شده 261 و نيم كيليو گرم انواع مواد مخدر توسط نيروي انتظامي و بقيه توسط دستگاه‌هاي ذيربط كشف شده است.
وي افزود: در سال گذشته 3هزار280 نفر در زمينه مواد مخدر اعم از توزيع كننده، مصرف كننده و قاچاقچي دستگير شده است.
فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه با اشاره به رويكرد نيروي انتظامي مبني برپيشگيري افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در اين زمينه اقدامات و برنامه هاي مختلفي داشته است.
انتهاي پيام/ ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن