تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812995012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام رييس جمهوري تركيه تسليم همتاي سوري وي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيام رييس جمهوري تركيه تسليم همتاي سوري وي شد
دمشق - پيام عبدالله گل رييس جمهوري تركيه درباره روابط با سوريه از سوي محمد شاندر رييس گروه دوستي دو كشور تسليم بشار اسد رييس جمهوري سوريه شد.

رياست جمهوري سوريه روز چهارشنبه با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه در اين ديدار دو طرف در زمينه اوضاع منطقه و ميانجيگري تركيه درباره گفت و گوهاي صلح بين سوريه و اسراييل تبادل نظر كردند.

بر اساس اين بيانيه ، شاندر در ديدار با بشار اسد با اشاره به نقش محوري سوريه براي حل مسائل امت عربي بر حمايت تركيه از اين مسائل تاكيد كرد.

در اين ديدار دو طرف همچنين درباره روابط اقتصادي بين دمشق و آنكارا تبادل نظر و بر ضرورت فعال‌سازي روابط پارلماني و فرهنگي بين دو كشور تاكيد كردند.

در همين ارتباط ، وزارت خارجه سوريه امروز با صدور بيانيه‌اي از آغاز گفت و گوهاي غيرمستقيم صلح درباره ارتفاعات اشغالي جولان بين سوريه و اسراييل زير نظر تركيه خبر داد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن