تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان شرقي: نظام مالياتي كشور بيمار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجان شرقي: نظام مالياتي كشور بيمار است
خبرگزاري فارس: استاندار آذربايجان شرقي گفت: نظام مالياتي كشور بيمار است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد كاظم معمار زاده امروز در ششمين سمينار مديران امور مالياتي سراسر كشور در تبريز افزود: دريافت ماليات يك مقوله است و هزينه كردن آن يك مقوله ديگري است كه متاسفانه در بخش هزينه كردن ماليات كشور مشكلات فراواني دارد كه بايد برطرف شود.
معمارزاده افزود: عمر 9 ساله اجراي پروژه‌هاي عمراني يكي از اين مشكلات است كه از طريق هزينه كرد درآمدهاي مالياتي انجان مي‌شوند و خوشبختانه دولت نهم با اتخاذ سياست‌هاي درست توانسته اين رقم را به 7 سال كاهش دهد.
وي با بيان اينكه حركت دولت رو به جلوست تاكيد كرد: بايد شيب اين صعود تندتر شود.
معمارزاده در ادامه به اجراي قانون ماليات در كشور اشاره كرد و افزود: اجراي قانون ماليات به تنهايي نمي‌شود بلكه تمامي ارگان‌ها و نهادها دست در دست هم نسبت به اجراي اين قانون بايد همكاري كنند.
وي گفت: در حوزه امور مالياتي نمي توان نگاه بخشي كرد چون تاثير عملكرد اين حوزه در بخش هاي اجتماعي، اقتصادي حتي سياسي براي همگان روشن و مبرهن است.
معمارزاده با بيان اينكه نظام مالياتي نياز به يك جراحي دارد افزود:براي اين جراحي نيز نياز به تعامل و همكاري تمامي ارگان هاي كشور داريم.
وي تعديل نظام طبقاتي موجود در كشور را يكي ديگر از تاثيرات نظام مالياتي كشور خواند و افزود: اگر قوانين اخذ ماليات نقص دارند مي بايست آنها اصلاح شوند به حتم قوانيني كه از دوران قبل از انقلاب در نظام مالياتي كشور وجود دارد نياز به اصلاح دارد.
معمارزاده با تاكيد بر گسترش ماليات هاي غير مستقيم افزود: اخذ ماليات به طور غير مستقيم يكي از عادلانه‌ترين‌ روش‌هاي اخذ ماليات به شمار مي‌رود.
معمارزاده همچنين خطاب به مديران امور مالياتي كشور گفت: موديان مالياتي كه فرار كرده اند را شناسايي كرده نسبت به اخذ ماليات از آنها اقدام كنيد.
وي در پايان گفت: در سال نوآوري و شكوفايي انتظار داريم نظام مالياتي كشور با اتخاذ تصميم هاي نو از قبيل ماليات از ارزش افزوده و ماليات غيرمستقيم تحولي در اين نظام تحقق بخشد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن