تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812861761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان همدان
خبرگزاري فارس: فتح خرمشهر به روايت تصوير، كاهش 43 درصدي بيماري تب مالت، تلاش مسئولان پاس براي حفظ بگوويچ، سفر مدير عامل پاس به آلمان، هلند و فرانسه، مخابرات الگوي ساير دستگاه‌ها و ساماندهي مركز فرهنگي باغ بهشت از مهمترين اخبار كوتاه امروز استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، بمناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر نمايشگاه عكسي از سوي اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي استان همدان در محل مجتمع فرهنگي و هنري ابن سينا برگزار مي‌شود.
بمناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر و گراميداشت دلاورمردي‌هاي رزمندگان اسلام نمايشگاه عكسي شامل 50 قطعه عكس از اين حماسه بزرگ با همكاري اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي استان همدان و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از فردا به مدت يك هفته درمحل دائمي نمايشگاه‌هاي تجسمي مجتمع فرهنگي و هنري ابن سيناي همدان برگزار مي‌شود.
ساعات بازديد از نمايشگاه صبح‌ها از ساعت 9 الي 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الي 19 است.

*كاهش 43 درصدي بيماري تب مالت دراستان همدان

مدير كل دامپزشكي استان همدان گفت: بيشترين كنترل بيماري تب مالت در شهرستان كبودرآهنگ و با 58 درصد و كمترين آن در شهرستان تويسركان با هشت درصد بوده است.
وي افزود: مورد ابتلا به بيماري تب مالت، در سال گذشته در استان همدان به كمتر از هزار مورد كاهش يافت.

*تلاش مسئولان پاس همدان براي حفظ بگوويچ

مسئولان باشگاه پاس همدان در تلاش هستند تا مقدمات تمديد قرارداد وينگو بگوويچ سرمربي كروات تيم را فراهم كنند، اما هنوز طرفين در اين باره به توافق نهايي نرسيده اند.
يك مقام آگاه در باشگاه پاس همدان با اشاره به چانه زني هاي طرفين بر سر مسائل مالي گفت: باشگاه بگوويچ را براي فصل اينده مي خواهد اما هنوز با مبلغ مورد نظر او موافقت نشده است.
بگوويچ هنوز بليت بازگشت خود به كرواسي را تهيه نكرده و در انتظار مشخص شدن نتيجه مذاكرات با باشگاه و همچنين تسويه حساب است كه اگر اين دو موضوع را حل و فصل نمايد آخر همين هفته براي گذراندن تعطيلات به كشورش باز مي گردد.

*سفر مدير عامل پاس به آلمان، هلند و فرانسه

كاظم اوليايي مدير عامل باشگاه پاس همدان صبح امروز راهي فرانكفورت شد و پس از آن نيز در شهر دورتموند و سپس آمستردام هلند و اوسر فرانسه حاضر خواهد شد.
اوليايي در راستاي گسترش همكاري هاي باشگاه پاس همدان با دو باشگاه آژاكس و اوسر به اروپا سفر كرده و اميدوار است بتواند موافقت اين تيم ها را براي ايجاد آكادمي فوتبال در همدان جلب كند.
نمايندگان دو باشگاه آژاكس و اوسر پيش از اين در همدان حاضر شده بودند و با اوليايي ديدار داشتند.

*مخابرات استان همدان مي تواند الگويي براي ساير دستگاهها باشد

استاندار همدان گفت : خدماتي كه طي سه سال گذشته توسط مخابرات به مردم استان همدان ارائه شده ستودني و مثال زدني است.
بهروز مرادي امروز درجمع كاركنان و خانواده مخابرات استان همدان افزود : حضور در ميان مجموعه اي كه باعث اقدام بزرگ و جهش بسيار چشم گير در سطح شهر و روستاهاي استان شده اند خوشحال كننده است .
وي همچنين با قدرداني از مديريت ، كاركنان و خانواده بزرگ مخابرات افزود : خدماتي كه طي سه سال گذشته توسط مخابرات به مردم استان همدان ارائه شده ستودني و مثال زدني است .

*مركز فرهنگي باغ بهشت همدان ساماندهي مي‌شود

رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان گفت: مبلغي بالغ بر هشتصد ميليون ريال براي ساماندهي مركز فرهنگي باغ بهشت همدان اختصاص يافته است.
امير خجسته افزود: اين اعتبار از محل اعتبارات سازمان بنياد شهيد و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تأمين شده است.
وي تصريح كرد: هر دو نهاد به صورت مشاركتي و با همكاري يكديگر براي بهره برداري از فضاي مركز فرهنگي شهدا اقدام مي نمائيد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن