تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران: توسعه معماري اسلامي در شهرسازي بايد مورد توجه قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار تهران: توسعه معماري اسلامي در شهرسازي بايد مورد توجه قرار گيرد
اجتماعي. خدمات اجتماعي
استاندارتهران گفت: شهرداري‌ها بايد توسعه به معماري اسلامي را در شهرسازي ها مورد توجه قرار داده و در كنار زيباسازي و توسعه فضاي سبز و مبلمان شهري به اين بخش مهم نيز بپردازند.

به گزارش ايرنا، كامران دانشجو روزچهارشنبه در جمع شهرداران شهرهاي استان تهران افزود: اين امر مهم باعث شادابي و نشاط شهروندان و زيباسازي فضاهاي شهري مي‌شود بنابراين توجه به معماري اسلامي در ساخت و ساز و ضوابط شهري امري ضروري است.

وي تصريح كرد: شهرداري‌ها بايد از هرگونه اقدامات تورم زا پرهيز كرده و فعاليت‌هاي خود را كه باعث افزايش قيمت هاست متوقف كرده و خود را با سياست‌هاي كلان دولت همسو كنند.

دانشجو اظهارداشت: حوزه عمراني استانداري و شهرداري‌هاي استان تهران ظرف پنج سال گذشته براي توسعه فضاي سبز ‪ ۱۵‬ميليون نهال درهشت هزار هكتار زمين منابع طبيعي كاشته‌اند كه براي توسعه اين امر مهم براي كاشت ‪ ۱۵‬ميليون نهال ديگر در هشت هزار هكتار از اراضي ملي استان بايد برنامه ريزي كنند.

وي تاكيدكرد: احداث پارك‌هاي ويژه بانوان در همه شهرهاي استان ضروري است بنابراين شهرداران با حمايت شوراهاي اسلامي با اختصاص فضاي مناسب و تامين تجهيزات ورزشي و رفاهي و خدماتي مورد نياز اين قشر در مراكز شهرها بايد زمينه دسترسي آسان بانوان را به اين اماكن فراهم كنند.

به گفته دانشجو، تعامل مسئولان استان با اعضاي شوراهاي اسلامي بسيار مطلوب است و اميدواريم وفاق و همدلي شوراها با شهرداري‌ها كه مهمترين عامل براي توسعه شهرهاست نيز مثبت باشد تا ارائه خدمات به شهروندان در شهرها سرعت و شتاب بيشتري پيدا كند.

وي يادآورشد: ضرورت توجه به نوآوري در اجراي پروژه‌هاي عمراني بايد يكي ديگر از اهداف كاري شهرداري‌ها باشد و با استفاده از امكانات موجود تلاش كنند زمان اجراي طرحها را كاهش داده تا مردم زودتر از خدمات بهره مند شوند.

دانشجو خاطرنشان كرد: توجه به مقاوم‌سازي بافت‌هاي فرسوده يكي از اولويت هاي اساسي شهرداري هاست تا با ارائه خدمات و تسهيلات لازم به شهروندان روند بازسازي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده تسريع يابد.

وي همچنين به اصلاح سيستم خدمات رساني در شهرداري‌ها اشاره كرد و گفت:
اصلاح سيستم اداري و روند پاسخگويي به مراجعان بايد در شهرداري‌هاي استان تسهيل پيدا كند. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 437]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن