تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار نظري: آماده مناظره تلويزيوني هستم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: سردار نظري: آماده مناظره تلويزيوني هستم
فرمانده اسبق نيروي انتظامي تهران بزرگ آمادگي خود را براي شركت در يك مناظره تلويزيوني براي بررسي عملكردش در قضايي تير 78 و مسائل پيش آمده اعلام كرد.

به گزارش فارس، سردار فرهاد نظري فرمانده اسبق نيروي انتظامي تهران بزرگ پس از قرائت گزارش تحقيق و تفحص كميسيون اصل 90 مجلس در جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه قرائت اين گزارش باعث اثبات حقانيت من شد، گفت: گزارش تحقيق و تفحص كميسيون اصل 90 مجلس هفتم درباره شكايت من از طرز كار كميته تحقيق و چگونگي عملكرد دولت وقت در سال 78 حقانيت من را اثبات كرد و آنچه مهم است اثبات همين مطلب بود.

وي درباره احتمال بازگردانده شدن درجه وي نيز گفت: براي من درجه مهم نيست بلكه آنچه مهم بود حقانيت من بود كه به اثبات رسيد.

فرمانده اسبق نيروي انتظامي در خصوص قرائت گزارش كميسيون اصل 90 مجلس در صحن علني مجلس نيز اظهار داشت: همه چيز در دادگاه معلوم ميشود چرا كه من به جرمي متهم شده‌ام كه هنوز هم مصداق آن وجود ندارد.

نظري در پاسخ به اين سوال كه چرا درباره مسائل و اتفاقات پيش آمده در تيرماه 78 در تهران افشاگري نكرديد، گفت: من هيچ تريبون و بلندگويي در اختيار نداشتم و مجلس ششم هم عليه من بود.
وي تصريح كرد: مسائل پيش آمده پس از قضاياي تير 78 باعث شد كه من خسارت ديده، عزل و 10 سال خانه نشين شوم.
فرمانده اسبق نيروي انتظامي تهران بزرگ اضافه كرد: ‌من جانبازي 70 درصد هستم كه چهار عضو خانواده‌ام نيز جانباز هستند و افتخارم اين است كه تركش‌هاي داغ صدام در بدن من ثبت شده‌اند.

خبرنگاري از وي در خصوص قرائت گزارش تحقيق و تفحص كميسيون اصل 90 مجلس هفتم در جلسه علني امروز مجلس سوال كرد كه وي در جواب گفت: از يك حكومت مردم سالار ديني هم غير از اين انتظار نيست كه اگر يك سرباز كوچك نظام از رئيس جمهور هم شكايت كند به آن رسيدگي كند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن