تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813098181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مهندسي و توسعه آبفا روستايي خراسان جنوبي 4 پروژه فاضلاب روستايي در خراسان جنوبي در دست اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون مهندسي و توسعه آبفا روستايي خراسان جنوبي 4 پروژه فاضلاب روستايي در خراسان جنوبي در دست اجرا است
خبرگزاري فارس: معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي گفت: در حال حاضر 4 پروژه فاضلاب در روستاهاي استان در دست اجرا است.


محمد كارگر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند در تشريح عملكرد اين شركت در بخش اجراي پروژه‌هاي فاضلاب افزود: 2 پروژه سرودان و روستاي فخران قاين تا پايان سال مالي جاري به بهره‌برداري مي‌رسد و شبكه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب كرغند از توابع شهرستان قاين و روستاي چرمه از شهرستان سرايان پس از تأمين اعتبار عمليات اجرايي آن در سال جاري ادامه مي يابد.
وي ادامه داد: همچنين تعداد 9 پروژه در بخش فاضلاب روستايي توسط مشاور ذيصلاح در حال مطالعه است.
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي اعتبار تخصيصي به پروژه جمع آوري فاضلاب روستاي چرمه سرايان را يك هزار و 700 ميليون ريال برشمرد و اظهار داشت: احداث 80 مورد تأسيسات جانبي و منهول، اجراي يك كيلومتر خط انتقال فاضلاب، اجراي 3 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب و احداث 3 باب سپتيك تانك 10 متر مكعبي از اقدامات انجام شده در جهت اجراي اين پروژه است.
كارگر در خصوص پروژه جمع آوري فاضلاب روستاي كرغند قاين گفت: اعتبار تخصيصي اين پروژه يك هزار و 800 ميليون ريال است كه تاكنون اجراي 4 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب و احداث 50 مورد تأسيسات جانبي در اين راستا صورت گرفته است.
وي با اشاره به اجراي پروژه سرودان قاين افزود: اجراي كامل شبكه جمع آوري فاضلاب به طول 2 كيلومتر و نصب 100 مورد انشعاب فاضلاب خانگي از مهمترين اقدامات انجام شده براي اين پروژه است و اعتبار تخصيصي آن 300 ميليون ريال است.
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي تصريح كرد: براي تكميل طرح فاضلاب روستاي فخران قاين نيز كه 700 ميليون ريال اعتبار تخصيص دارد عمليات اجرايي شامل احداث تصفيه خانه فاضلاب به روش لجن فعال و اجراي لوله گذاري به طول 2 كيلومتر در دست اجرا است.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن