تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تحليلي - خبري مهر /استقلال در انتظار تغييرات گسترده مديريتي / دو عضو هيئت مديره مي روند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تحليلي - خبري مهر /استقلال در انتظار تغييرات گسترده مديريتي / دو عضو هيئت مديره مي روند
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: در شرايطي كه تنها 331 روز از فعاليت هيئت مديره جديد باشگاه استقلال مي گذرد، اين احتمال مطرح شده است كه طي روزهاي آينده تغييرات گسترده اي در مديريت اين باشگاه صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز عمر هيئت مديره فعلي باشگاه استقلال به يك سال نرسيده است كه خبر از تغيير و تحول در راس كادر مديريتي اين باشگاه به گوش مي رسد. تغيير و تحولات صورت گرفته در اين باشگاه بدين خاطر انجام شد تا تيمي كه در آخرين روزهاي ليگ برتر قهرماني را از دست داده بود از رده چهارم جدول در پايان فصل ششم ليگ حرفه اي به عنواني در خور توجه در ليگ هفتم دست يابد.

تمام اين تحولات گرچه با سر وصداي زيادي همراه شد اما از تاريخ چهارم تيرماه سال 86 (زمان اعلام رسمي اسامي هيئت مديره باشگاه استقلال) تاكنون هيچ نتيجه اي در برنداشته و تيم فوتبال باشگاه با عنوان سيزدهمي ليگ هفتم را به پايان رسانده است.

اينها يعني هشدار براي هيئت مديره باشگاه استقلال و مجمع باشگاه كه درصدد ريشه يابي اين سقوط آزاد برآمده و طرحي نو دراندازند. در اين بين شايد بتوان استعفا و كنار گذاشتن كادر فني استقلال و جايگزين كردن يك كادر تازه نفس را اولين تير تركش اصلاحات در باشگاه استقلال دانست.

فتح الله زاده پس از 11 ماه به جايي رسيد كه ابتدا از او خواسته شده بود بدان تن در دهد. او بالاخره خواسته مديريت باشگاه و بالاتر از آن مجمع باشگاه را پذيرفت تا استقلال روزهاي خوش اوايل دهه هشتاد را دوباره زنده كند.

اين يعني بقاي فتح الله زاده حداقل تا پايان مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور كه وي در جمع بازيكنان استقلال در روز معارفه امير قلعه نويي از آن به عنوان مرگ و زندگي براي خود و تمام آبي پوشان ياد كرد. فتح الله زاده مي داند تكيه بر صندلي مديريت باشگاه استقلال، نشستن بر لبه پرتگاه است. شايد يك اشتباه ديگر، يك ناكامي ديگر و يك حركت نسنجيده به عمر مديريت وي پايان بخشد. حتي اگر حضور مسعود زريبافان در باشگاه استقلال را اقدامي در جهت تقويت بار مديريتي باشگاه بدانيم بازهم نمي توان به تداوم حضور فتح الله زاده چندان اميداور بود.

مديرعامل باشگاه استقلال اما اميدوار است با قهرماني تيم در جام حذفي و صعود به ليگ قهرمانان آسيا كماكان مديرعامل باشگاه بماند. در اين بين محبوبيت قلعه نويي نزد سازمان تربيت بدني وي را كمك مي كند تا راحت تر از قبل براي فصل آينده تدارك ببيند.

با اين حال آنچه مسلم است تغييرات در باشگاه استقلال محتمل است. حضور مسعود زريبافان در اين باشگاه به عنوان نماينده تام الاختيار شخص علي آبادي مويد اين مسئله است. در عين حال منابع آگاه خبر از جدايي دو عضو هيئت مديره و جايگزيني افراد جديد به جاي آنها خبر مي دهد. پيش بيني اينكه كداميك از مديران باشگاه از جمع آبي پوشان جدا مي شوند شايد چندان دشوار نباشد اما اينكه چه كساني جانشين آنها مي شوند، موردي است كه به زودي مشخص خواهد شد.

صرف نظر ازهر نتيجه اي كه تيم در مسابقات جام حذفي به دست آورد، تغيير و تحول در كادر مديريتي باشگاه اعمال خواهد شد تا وزن مديران باشگاه هم تراز شود. در باشگاهي كه طي سه سال گذشته بيش از چهار بار هيئت مديره آن دگرگون شده است، اصلاحات تازه دور از ذهن به نظر نمي رسد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن