تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

5 كشته در حملات طالبان در شمال غربي پاكستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 5 كشته در حملات طالبان در شمال غربي پاكستان
خبرگزاري فارس: مقامات پاكستاني اعلام كردند نيروهاي طالبان در حملاتي جداگانه 5 نفر از جمله يك پليس را در مناطق شمال غربي پاكستان كشتند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، مقامات پاكستاني امروز اعلام كردند كه شبه نظاميان طرفدار طالبان در حمله‌اي شبانه در شمال غربي پاكستان 5 تن شامل يك پليس را كشتند.
بر اساس اين گزارش، ارتش پاكستان طي بيانيه‌اي اعلام كرد كه يك نيروي پليس اواخر روز سه شنبه زماني كه در پست خود مشغول ايست بازرسي در منطقه "نينگولاي"، واقع در دره "سوات" ايالت "سرحد" پاكستان بود مورد حمله مهاجمان قرار گرفته و جان خود را از دست داد.
در همين حال مهاجمان در دره سوات دو مدرسه دخترانه را به آتش كشيدند كه ارتش پاكستان از اواخر اكتبر گذشته عمليات گسترده‌اي را براي مبارزه با طالبان در آنجا آغاز كرده است.
در حادثه‌اي ديگر در منطقه قبيله‌اي "خيبر"، افراد مسلح ناشناسي با حمله به خودروي "نورالحق قدري"، عضو پارلمان پاكستان قصد كشتن وي را داشتند. بر اساس اخبار به دست آمده مشخص شد در زمان وقوع حادثه قدري در خودرو حضور نداشته، اما چهار تن از خويشاوندان وي كه بر خودرو سوار بودند جان خود را از دست دادند.
قدري، عضو پارلمان پاكستان كه از طرفداران دولت پاكستان به شمار مي‌رود در گذشته بارها توسط افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفته است.
درگيري‌هاي اخير در پاكستان منجر به كشته شدن صدها تن در اين كشور شده است و از طرفي دولت پاكستان را وادار كرد است تا وارد مذاكره با شورشي‌ها شود.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن