تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروههاي مختلف گرجي همديگر را به انجام تخلف درانتخابات متهم مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گروههاي مختلف گرجي همديگر را به انجام تخلف درانتخابات متهم مي‌كنند
باكو - انتخابات پارلماني روز چهارشنبه گرجستان با ايراد اتهام متقابل گروهها مبني بر انجام تخلف همچنان در حال برگزاري است .

به گزارش ايرنا از شبكه تلويزيوني آينس جمهوري آذربايجان ، اتحاديه احزاب مخالف مدعي وجود تقلب و تخلف در برخي حوزه‌هاي انتخاباتي هستند و خواستار لغو نتايج ‪ ۱۲‬حوزه انتخاباتي شده اند.

براساس اين گزارش ، داويد گامكرليدزه رهبر حزب مخالف راستگرايان جديد طي كنفرانس مطبوعاتي در تفليس اعلام كرد كه تخلف در انتخابات پارلماني در سراسر گرجستان روي مي‌دهد و مسووليت آن بر عهده دولت است .

طبق اين گزارش ، نمايندگان حزب حاكم جنبش واحد ملي نيز اتحاديه احزاب مخالف را به انجام تخلف در مناطق مختلف گرجستان متهم مي‌كنند.

گريگوري سرتلي سخنگوي حزب حاكم گرجستان گفت : نمايندگان اتحاديه احزاب مخالف در برخي حوزه‌هاي انتخاباتي متوسل به انجام خرابكاري شده اند.

وي از نمايندگان دولت ، احزاب مخالف و نيز ناظران بين‌المللي خواست در تامين شرايط لازم براي برگزاري انتخابات آزاد مساعدت كنند.

در اين حال رسانه‌هاي گرجستان گزارشي درباره كشته شدن گرونتيا كاسيا يكي از فعالان اتحاديه احزاب مخالف در منطقه سالنجيك واقع در بخش غربي گرجستان پخش كردند.

طبق اين گزارش ، داويد باكرادزه يكي از مسوولان حزب حاكم گرجستان ادعاهاي گروههاي مخالف دولت مبني بر كشته شدن كاسيا به دلايل سياسي را رد كرد.

در انتخابات پارلماني گرجستان بيش از سه ميليون و ‪ ۴۶۵‬هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند و به اين منظور پنج هزار و ‪ ۵۰۰‬صندوق اخذ راي در داخل كشور و ‪ ۴۹‬صندوق در خارج از كشور براي انتخاب ‪ ۱۵۰‬نماينده پارلمان ايجاد شده است .

انتخابات پارلماني درگرجستان در جمهوري‌هاي جدايي طلب آبخازيا و اوستياي جنوبي به دليل نبود نظارت دولت مركزي تفليس به اين مناطق برگزار نمي شود.

#‪ ;۱۶۰‬بر انتخابات پارلماني گرجستان ‪ ۹۹‬تشكل مختلف از جمله نمايندگان ‪۶۲‬ سازمان بين‌المللي نظارت دارند.

جمهوري گرجستان حدود شش ميليون نفر جمعيت دارد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن