تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گم شدن آلت قتل، جوان را از اعدام نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: گم شدن آلت قتل، جوان را از اعدام نجات داد
پسر جواني كه متهم است دوستش را با شمشير سامورايي به قتل رسانده براي سومين بار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. به
پسر جواني كه متهم است دوستش را با شمشير سامورايي به قتل رسانده براي سومين بار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.
در دو جلسه قبلي متهم پرونده به نام وحيد اتهام قتل را پذيرفت اما مدعي شد به عمد اين كار را نكرده است. وحيد گفت؛ روز حادثه جواد (مقتول) به مقابل مغازه موتورسازي كه من در آن كار مي كردم آمد.
من مشغول شستن يك موتورسيكلت بودم كه جواد شيلنگ آب را از من گرفت و به شوخي مرا خيس كرد. از اين شوخي عصباني و با جواد درگير شدم. در يك لحظه جواد مرا به ديوار چسباند و دستانش را روي گلويم گذاشت و فشار داد.
جايي كه من ايستاده بودم يك شمشير سامورايي تزئيني قرار داشت، آن را برداشتم كه با آن جواد را بترسانم تا دستانش را از روي گلويم بردارد اما يكدفعه شمشير به بدنش برخورد كرد حتي به ياد نمي آورم كه ضربه يي زده باشم.
هرچند قضات شعبه 71 دادگاه كيفري حكم بر قصاص متهم صادر كردند، اما ديوان عالي كشور به خاطر چند نقص از جمله نبودن آلت قتاله در پرونده، حكم را نقض كرد و روز گذشته وحيد براي بار سوم پاي ميز محاكمه رفت.
در ابتدا دو شاهد در جايگاه حضور يافتند. آنها گفتند؛ ما ديديم كه وحيد و جواد با هم درگير شدند، البته به نظر مي رسيد وحيد براي اينكه بتواند از دست جواد خلاص شود شمشير را به طرف او برد. دو شاهد وقتي شمشيري را كه از كلانتري محل وقوع جرم به عنوان آلت جرم به دادگاه فرستاده شده بود ديدند، مدعي شدند اين شمشير آلت قتاله نيست.
واقعي نبودن آلت جرم را وحيد نيز پذيرفت و گفت؛ من قبول دارم كه قتل انجام شده و من اين كار را كردم اما همانطور كه قبلاً گفتم به عمد مرتكب قتل نشدم و فقط مي خواستم جواد را بترسانم. پنج قاضي شعبه 71 به رياست دادرس افتخاري پس از پايان جلسه محاكمه در حالي كه هنوز هم آلت قتل پيدا نشده است براي صدور دومين راي خود در اين پرونده وارد شور شدند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن