تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جعبه جادويي ايسوس، 2L NOVA LITE نام گذاري شد!


واضح آرشیو وب فارسی:موج: جعبه جادويي ايسوس، 2L NOVA LITE نام گذاري شد!
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني در پي توليد سري اول كامپيوترهاي روميزي موسوم به NOVA و استقبال كاربران از آن، ASUS بر آن شد تا سري جديد اين از ميني كامپيوترهاي خود را با عنوان NOVA LITE 2L توليد و به بازارهاي جهاني عرضه كند.


به گزارش موج، محصول ايسوس NOVA LITE 2L PC با توجه به داشتن ابعادي كاملا مناسب و همين طور ويژگي هاي منحصر بفرد مي تواند علاوه بر رفع نيازهاي كامپيوتري روزانه كاربران، بعنوان يك وسيله تزئيني در دكوراسيون منازل و يا دفاتر كار آنها قرار گيرد.
اين ميني PC برخلاف ظاهر كوچكش قادراست تا قابليت هاي فوق العاده اي را براي كاربران به ارمغان آورد و ازلحاظ اقتصادي نيز كاملا به صرفه است. در توصيف اين محصول مي توان آن را به يك جعبه جادويي كوچك تشبيه كرد كه هر آنچه كه يك كاربر نياز داشته باشد، درون آن وجود دارد.
در ساخت اين محصول از كوچك ترين قطعات برمبناي استاندارد SFF در كنار يك HDD و يك ODD استفاده شده است.
اين ميني PC به دوبلندگوي HiFi نيز مجهز است، اين بلندگوها به طرزي هوشمندانه در قسمت جلو واقع شده است تا بهترين كيفيت و بهينه ترين روش انتشار صدا حاصل شود.
همچنين اين محصول با استفاده از فناوري ذخيره كننده انرژي قادر است تا انرژي مصرفي CPU را در زمان هاي اوج مصرف به 18W و در زمان هاي حالت ساكن سيستم به 5W برساند كه در نهايت موجب كاهش چشم گير حرارت توليد شده نيز مي شود.
اين بدان معناست كه فن ها كمتر كار مي كنند و با توليد صدايي تنها معادل 24db، نهايت سكوت و آرامش را براي كاربران به ارمغان مي آورد.
در اين محصول از فناوري منحصربفرد و هوشمند متراكم كننده حرارت ASUS با بكارگيري خازن هاي جامد و يك راهكار منحصربفرد انتقال حرارت كه شامل يك ماژول حرارت زا و يك فن AI نيز هست، استفاده شده است.
اين مدل در مقايسه با مدل هاي بزرگتر نظير 20 تا 30L با توجه به ويژگي ها و خصوصيات منحصر بفردش، از وزني به مراتب كمتر برخوردار است و كاملا مناسب كاربراني است كه هم از لحاظ مالي و هم ازجنبه مكاني با محدوديت مواجه هستند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن