تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حيدريان در گفتگو با مهر:دو سال ديگر از فوتسال خداحافظي مي كنم / اين بهترين فرصت من بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حيدريان در گفتگو با مهر:دو سال ديگر از فوتسال خداحافظي مي كنم / اين بهترين فرصت من بود
كاپيتان پيشين تيم ملي فوتسال كشورمان گفت: به دنبال كناره گيري از فوتسال كشور در عرصه ملي از فوتسال باشگاهي هم خداحافظي خواهم كرد.

محمدرضا حيدريان با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جدايي از تيم ملي فوتسال برايم دشوار بود اما در تهران و پيش از سفر تيم ملي به تايلند تصميم گرفته بودم كه در پس از پايان مسابقات قهرماني آسيا با فوتسال در رده ملي خداحافظي كنم. قصد داشتم پس از قهرماني تيم و در بازگشت به ايران در فرودگاه امام خميني (ره) اين موضوع را مطرح كنم اما شرايط به گونه اي رقم خورد كه در زمان برگزاري ديدار نهايي رسما از تيم ملي خداحافظي كردم.

وي ادامه داد: همانطور كه عنوان كردم قصد خداحافظي از تيم ملي را داشتم و اين موضوع را به صورت دوستانه با بعضي از بازيكنان تيم مطرح كردم كه پس از چند روز خبر آن در اردوي تيم پخش شد. تا اينكه پيش از بازي نهايي آقاي شمس از من در اين خصوص سئوال كرد و خواست كه حداقل تا پايان مسابقات جام جهاني همراه تيم ملي باشم. من با اينكه دوست داشتم كنار تيم ملي باشم و بار ديگر حضور در جام جهاني را تجربه كنم اما در اجراي تصميم خود اصرار كردم.

كاپيتان تيم ملي فوتسال كشورمان در دهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا، افزود: احساس كردم پس از رويارويي با تايلند بهترين زمان براي خداحافظي از تيم ملي است. تيم به قهرماني آسيا رسيده بود و من مي توانستم در اوج افتخار از تيم ملي جدا شوم. فرصتي از اين بهتر شايد ديگر نصيبم نمي شد. همين شد كه از تيم خداحافظي كردم و ميدان را به جوان ها سپردم.

عضو پيشين تيم ملي فوتسال كشورمان با ابراز اميدواري از اينكه بازيكنان جوان حاضر در اردوي تيم ملي جاي خالي او را پر كنند، افزود: به هرحال در تيم ملي هستند نفراتي كه مي توانند به راحتي جاي خالي حيدريان و از حيدريان بزرگتر را پر كنند.

وي با اشاره به اينكه به حضور در عرصه فوتسال باشگاهي ادامه خواهد داد، افزود: تا دو سال ديگر در تيم هاي باشگاهي بازي مي كنم و پس از آن رسما با دنياي فوتسال خداحافظي خواهم كرد.

حيدريان در خصوص حضور دوباره در تيم هاي خارجي گفت: مذاكراتي با قطري ها داشته ام اما هنوز به توافق نهايي با آنها نرسيده ام. در عين حال با چند تيم داخلي نيز مذاكره كرده ام و پس از حصول نتيجه رسما نام تيم فصل آينده خود را معرفي خواهم كرد.

كاپيتان پيشين تيم ملي فوتسال كشورمان در پاسخ به اين سئوال كه چرا در بازي مقابل ژاپن كمتر فرصت حضور در ميدان را پيدا كرده است، افزود: در تمام بازي هاي اين دوره جزء نفرات اصلي تيم بودم اما در ديدار مقابل ژاپن سرمربي تيم كمتر به من بازي داد. علت اتخاذ اين تصميم هم تغيير شيوه بازي تيم ژاپن بود كه پس از دريافت گل به سرعت سيستم بازي خود را تغيير داد.

عضو پيشين تيم ملي فوتسال كشورمان با اشاره به اينكه رقابت در دهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به مراتب سخت تر از دوره هاي گذشته بود، گفت: بازي ها دشوار بود اما ما توانستيم راحت عنوان قهرماني را به دست آوريم. شايد سخت ترين حريف ما بازهم مانند دوره هاي گذشته تيم ژاپن بود كه با حداقل نتيجه اين تيم را شكست داديم، گرچه مي توانستيم اين تيم را با بيش از يك گل شكست دهيم.

وي ادامه داد: براي ما رويارويي با تايلند در ديدار نهايي به مراتب آسان تر از مصاف با ژاپن بود. ما تايلند را به راحتي شكست داديم و حتي مي توانستيم با بيش از چهار گل اين تيم را در خانه اش شكست دهيم. شايد پيروزي با اين تعداد گل بهتر بود، چرا كه هم شان تايلند به عنوان تيم ميزبان حفظ شد و هم ما يك پيروزي آسان به دست آورديم.

حيدريان در خصوص شانس موفقيت تيم ملي فوتسال كشورمان در مسابقات جهاني گفت: همانطور كه ما از تيم هاي آسيايي جلو هستيم به همان اندازه تيم هاي آمريكايي و اروپايي نسبت به ما برتري دارند. اما اين بدين معنا نيست كه شانسي در مسابقات جام جهاني نداريم. با تداركاتي كه كميته فوتسال پيش بيني كرده است و توانايي بازيكنان مي توانيم در رقابت هاي جهاني حداقل به عنوان يكي از تيم هاي برتر به مرحله حذفي راه پيدا كنيم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن