تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812937474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:شوراي شهر شيراز هنوز در مقام استيضاح شهردار عمل نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:شوراي شهر شيراز هنوز در مقام استيضاح شهردار عمل نكرده است
شيراز - خبرگزاري مهر: يك عضو شوراي شهر شيراز گفت: سئوالات مطرح شده از سوي اعضاي شوراي شهر شيراز در جلسه گذشته شورا فقط برابر قانون در راستاي تذكر و نظارت بر شهرداري بوده و اعضاي شورا هنوز در مقام استيضاح وارد عمل نشده اند.

مهدي خاني در گفتگو با خبرنگار مهر در شيراز افزود: سئوالات در پي مسائل و مشكلات مختلف شهري مطرح شده و طبق قانون ماده 73، شهردار بايد ظرف 10روز به سئوالات پاسخ دهد.

وي ادامه داد: قانون پيش بيني كرده اگر ظرف 10روز شهردار پاسخي به سئوالات نداد در آن زمان مسئله استيضاح پيگيري مي شود و در پي آن نيز با فرآيند عزل مواجه خواهيم شد.

اين عضو شوراي شهر گفت:اگر شهردار در اين خصوص به سئوالات مطرح شده پاسخ داد اما قانع كننده نبود ان موقع نيز طرح استيضاح با يك سوم اعضا نيز نوشته خواهد شد.

خاني تاكيد كرد: مهلت قانوني شهردار شيراز تا جلسه آينده شوراي شهر يعني يكشنبه پنجم خرداد به پايان رسيده و شهردار بايد در آن جلسه پاسخگوي سئوالات باشد.

وي ضمن تكذيب خبرهاي مطرح شده در مورد گزينه هاي احتمالي شهرداري شيراز در برخي جرايد محلي گفت: اعضاي شوراي شهر تاكنون در خصوص مسئله جايگزيني وارد بحث نشده و هنوز هيچ اسمي كانديداتوري شهرداري شيراز نيست.

عضو شوراي شهر شيراز بيان داشت: شهردار كنوني شيراز توسط خود اعضا و با هفت راي موافق انتخاب شد و فرآيند انتخاب نيز منطقي بود منتها نبايد تصور كرد اين انتخاب چهار ساله است و مي توان در صورت نياز مديريت اين بخش را تغيير داد.

خاني خاطرنشان كرد: در عين حال مسئولان محلي استان بايد بدانند كه متولي شهر اعضاي شوراي شهر بوده و هيچ ارگاني غير از مجموعه شوراي و شهرداري نبايد در حوزه شهري فراتر از وظايف خود دخالت كنند.

وي با بيان اينكه سئوالات مطرح شده از سوي اعضاي شورا نيز بر اساس همين موارد بوده است گفت: از اين سئوالات مي توان موضوعاتي نظير لزوم همكاري شهردار شيراز و ارتباط قوي اين سازمان با شوراي شهر، تذكر در مورد اصلاح در سطح برخي از مديران ناكارآمد شهرداري شيراز، كنترل دخالت هاي مديران استان در مسائل شهري و انجام امور مردم استخراج كرد.

خاني متذكر شد: شهردار شيراز بايد نسبت به لزوم همكاري و ارتباط با شوراي شهر درك عميقي داشته باشد اما تاكنون اين مسئله از سوي شهردار شيراز مورد بي توجهي قرار گرفته است.

طي چند ماه گذشته شمار انتقادات اعضاي شوراي شهر شيراز نسبت به عملكرد مهران اعتمادي شهردار اين شهر افزايش يافته به گونه اي كه ظرف چند روز گذشته برخي جرايد محلي شيراز با طرح مسئله استيضاح شهردار اين كلانشهر از سوي شورا حتي كانديداتورهاي احتمالي شهرداري را نيز معرفي كردند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن