تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813459250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو جمعيت ايثاگران : تعامل سه طيف اصولگرا زمينه كارآمدي مجلس هشتم را فراهم مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو جمعيت ايثاگران : تعامل سه طيف اصولگرا زمينه كارآمدي مجلس هشتم را فراهم مي‌كند
سياسي. سياست. دولت. تشكلهاي سياسي اجتماعي. احزاب و گروه ها
عضو جمعيت ايثارگران گفت: اكثريت نمايندگان مجلس هشتم را اصولگرايان تشكل مي‌دهند كه از سه طيف ايثارگران تحول خواه، جبهه امام و رهبري و رايحه خوش خدمت تشكيل شده كه تعامل و همدلي اين سه طيف زمينه كارآمدي مجلس را براي انجام وظايف نظارتي و قانوني فراهم مي‌كند.

عليرضا سربخش در پايان نشست هفتگي شوراي مركزي اين جمعيت ، مجلس را در راس امور و قوه اول كشور دانست و افزود: بر همين اساس مجلس هشتم بايد ساز و كار احراز اين قله رفيع را براي خود باز تعريف و عملياتي كند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي جمعيت ايثارگران وي اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي تبلور حضور همه ايرانيان اعم از شيعه و سني ، زن و مرد، اقشار مختلف دانشگاهي، حوزوي، اقليت‌هاي ديني است و هيچكدام از قواي ديگر از اين امتياز برخوردار نيستند.

وي تصريح كرد: كارآمدي مجلس هشتم تابع وحدت، انسجام، رعايت صداقت، اعتماد و عقلانيت جريان اصولگرا در مجلس شوراي اسلامي است.

سربخش در خصوص رييس مجلس خاطرنشان كرد: انتخاب رييس مجلس و هيات رييسه مجلس بايد در فضاي كاملا صادقانه مبتني بر معيارهاي اصولگرايي توسط نمايندگان مجلس انجام گيرد و هرگونه حركت رسانه اي، تبليغاتي، سياسي كاري كه شائبه قدرت را ايجاد كند ، مضر و باعث آسيب جدي به جبهه اصولگرايي خواهد شد.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با اشاره به اقليت مجلس هشتم گفت: وجود اقليت قوي، تحرك و پويايي براي اكثريت دارد و در مجموع مجلس قانونگذاري را كارآمدتر مي‌كند.

وي اضافه كرد: اقليت مجلس هشتم مي‌تواند از مباحث بيهوده و فرسايشي پرهيز كند و تلاش نمايد با پرسشگري و نظارت جدي تر و وجود چندصدايي به كاهش ضريب خطاي مجلس هشتم بپردازد.

سربخش با اشاره به تحولات لبنان گفت: جريان حزب الله با مشي صحيح خود كه مبتني بر مباني اصيل اسلامي است به تمامي بازيگران منطقه اين نكته را اثبات كرد كه با مقاومت در مقابل استكبار مي‌توان در جهت استقلال و پيروزي گام برداشت.

وي در خصوص گراني‌ها گفت: در بررسي علل گراني نبايد آن را به يك علت خاص ارتباط دهيم افزايش قيمت‌ها مخصوصا قيمت مواد غذايي در جهان، افزايش نقدينگي، تحريك انتظارات تورمي از جمله دلايل گراني محسوب مي‌شود.

وي ادامه داد: بخشي از علل گراني را بايد دولت چاره انديشي كند و بخشي را نيز با كاهش وابستگي كشور به واردات مرتفع نمايد.

سربخش در خصوص كنگره چهارم جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: در دور جديد كنگره افراد ديگري از اعضاي جمعيت همچون دكتر آباد، جواد عامري و دكتر تحريري صفت به شوراي مركزي جمعيت راه يافتند كه اميداوريم در دوره جديد نيز بتوانيم مبتني بر مشي ولايت مداري و تكليف محوري حركت نماييم.

وي خبر داد كه در جلسه شوراي مركزي جديد نيز آقاي فدايي به عنوان دبير كل انتخاب شده است .

---> ايرنا.ايثارگران.اصول گرا.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن