تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس قوه قضاييه: عليه نظام اسلامي توطئه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رييس قوه قضاييه: عليه نظام اسلامي توطئه مي‌شود
جام جم آنلاين: آيت الله محمود هاشمي شاهرودي رييس قوه قضاييه روز چهارشنبه گفت: امروز سردمداران كفر عليه نظام اسلامي و حركت هاي اسلامي در منطقه توطئه چيني مي كنند. وي در مسجد جامع شهر سنندج در اجتماع مردم اين شهر گفت: سردمداران استكبار جهاني امروز با سفر به منطقه دنبال توطئه چيني عليه انقلاب اسلامي و حركت اسلامي منطقه هستند.


به گزارش ايرنا ، رييس قوه قضاييه با اشاره به بيداري ملت هاي منطقه خصوصا مردم عراق، فلسطين، لبنان و افغانستان، گفت: قطعا استكبار جهاني در رسيدن به اهداف خود موفق نمي‌شوند.

هاشمي شاهرودي با يادآوري نقش سفير كشورهاي استعمارگر در اجراي سياست هاي استعماري در گذشته ، ‌گفت: استكبار جهاني در گذشته به قدري متكبر بود كه سياست هاي استعماري خود را توسط سفير خود پياده مي كرد، اما امروز به بركت نظام اسلامي روساي جمهوري كشورهاي استعمارگر براي اجراي اهدف شوم استعماري در منطقه حضور پيدا مي كنند.

وي افزود: امروز سردمداران استكبار حتي در ميان مردم كشور خودشان نيز شكست خورده اند و منشا همه اين ناكامي ها، انقلاب اسلامي ايران، مقاومت مردم و ايمان نسل هاي جوان است كه در توده هاي جوان خارج كشور ظهور و بروز يافته است.

هاشمي شاهرودي گفت: هنوز با اهداف بلند اسلام فاصله داريم، اما آنچه تاكنون از نهادينه شدن فرهنگ بيداري ديني بدست آمده است سبب دگرگون هاي اقتصادي، قضايي و حقوقي، فناوري و علمي بوده است كه در مقايسه با دستاوردهاي ساير كشورهاي منطقه قابل توجه است.

رييس قوه قضاييه استراتژي نظام اسلامي را «مشاركت مردمي» دانست و گفت: اصطلاح مردم سالاري ديني داراي مفاهيم سياسي و مديريتي است كه برگرفته از قرآن كريم و اسلام است.

وي با بيان اينكه «امروز مفتخر هستيم كه خادمان چنين حكومتي در نظام اسلامي هستيم» ، ‌گفت: ‌حكومت اسلامي در همه دوران پس از وقوع انقلاب و علي رغم دشمني هاي استكبار جهاني موفقيت هاي زيادي كسب كرده است.

«هاشمي شاهرودي» از مردم استان كردستان به عنوان مردمي ياد كرد كه «سربلند از آزمايش بزرگ خود در مقابل خداوند بوده اند» و گفت: مردم استان كردستان ثابت كردند معتقد به اسلام، نظام، ميهن اسلامي و استوار در دفاع از دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي هستند.

رييس قوه قضاييه گفت: اين مقاومت ها و صبر و تحمل و جانبازي ها فقط منشا پيروزي ملت بزرگ ايران نبود، بلكه سبب نابودي دشمنان اسلام نيز شد و دشمنان را به زباله دان تاريخ فرستاد.

وي افزود: امروز استكبار جهاني به بن بست رسيده است و در باتلاقي كه در عراق ايجاد كرد، گرفتار شده است.

"هاشمي شاهرودي" گفت: امروز عظمت ملت ايران و مقاومت و مجاهدت مردم به جهانيان ثابت شده است و نسل هاي ساير كشورهاي اسلامي از عظمت، مقاومت و مجاهدت ملت ايران الگو برداري مي كنند.

رييس قوه قضاييه افزود: امروز نظام اسلامي ايران، به عنوان قوي ترين نظام و امن ترين كشور و نظام سياسي دنيا در مقابل استكبار و قدرت هاي جهان ايستادگي كرده است و به اعتراف بسياري از كشورها حتي كشورهايي كه از نظر سياسي با ما مخالف هستند، نظام اسلامي ايران با اتكا به خداوند و مردم سالاري ديني راه خود را پيدا كرده است.

وي گفت: همه آحاد ملت ايران امروز پشت سر نظام قرار دارند و از نظام اسلامي به عنوان يك نظام سياسي مبتني بر مردم سالاري ديني و مقتدر حمايت مي كنند.

هاشمي شاهرودي‌ گفت: استكبار جهاني امروز با هر ترفندي تلاش مي كند تا توطئه هاي خود را در ايران عملي كند، اما با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي همه توطئه هاي دشمنان اسلام نقش بر آب شد.

رييس قوه قضاييه اقتدار نظام اسلامي را مرهون اخلاص مسوولان و مديران در پياده كردن اهداف ديني و دستورات اسلامي، پشتيباني مردم و همكاري و حضور در صحنه دانست و گفت: امروز جهان نظامي را به نظاره مي بيند كه مانند خورشيد در دنيا مي درخشد و دل مسلمانان و ملت هاي اسلامي و نسل هاي جهان اسلام را خيره و مجذوب كرده است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن