تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تصويب قطعنامه اي در سنا؛آمريكا از پيوستن گرجستان و اوكراين به ناتو حمايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با تصويب قطعنامه اي در سنا؛آمريكا از پيوستن گرجستان و اوكراين به ناتو حمايت كرد
سناي آمريكا با تصويب قطعنامه اي، بر حمايت اين كشور از پيوستن اوكراين و گرجستان به سازمان پيمان آتلانتيك شمالي(ناتو) كه روسيه با آن مخالف است، تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه گازيه تا، سناي آمريكا با اكثريت آرا قطعنامه اي را به تصويب رساند كه در آن از تلاش اوكراين و گرجستان براي عضويت در ناتو حمايت شده و در عين حال از گفتگوهاي فعال بين ناتو و صربستان نيز استقبال مي شود.

در اين مصوبه تاكيد شده است : سناي آمريكا به حمايت قاطع خويش از تلاشهاي اوكراين و گرجستان براي همگرايي هر چه بيشتر با كشورهاي اروپايي و حوزه آتلانتيك ادامه مي ‌دهد.

در اين قطعنامه كه روز گذشته به تصويب رسيد، خاطر نشان شده كه ناتو با اين مسئله موافق است كه اوكراين و گرجستان سهم با ارزشي در عمليات مختلف اين پيمان داشته اند و آشكارا از پيوستن اين دو كشور به طرح اقدام براي عضويت در ناتو به عنوان گام بعدي براي عضويت كامل در اين سازمان حمايت مي كند.

سناي آمريكا در حالي بر حمايت واشنگتن بر عضويت اوكراين و گرجستان به ناتو تاكيد مي كند كه روسيه به شدت با اين مسئله مخالف است و اوج اين مخالفتها را به خوبي در نشست اخير سران ناتو در بخارست شاهد بوديم. در اين نشست با آنكه بوش به طور كامل از گسترش ناتو به شرق حمايت مي كرد، اما مخالفت "ولاديمير پوتين" رئيس جمهور وقت روسيه با اين موضوع سبب شد تا سران ناتو مسئله پيوستن گرجستان و اوكراين را به ناتو به زمان ديگري موكول كنند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن