تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاهرودي در جمع مردم كردستان:نظام اسلامي دل دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شاهرودي در جمع مردم كردستان:نظام اسلامي دل دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است
رئيس قوه قضائيه تاكيد كرد: نظام اسلامي همچون خورشيد در جهان اسلام مي درخشد و چشم دشمنان را خيره كرده و دل آنان را به لرزه انداخته است.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر، آيت الله هاشمي شاهرودي در جمع مردم كردستان گفت: اين استان خطه مقاومت ، جهاد و دفاع محسوب مي شود و در سالهاي متوالي جنگ تحميلي مردم كردستان مقاومت هاي رشيدانه اي داشته اند.

وي افزود: امروز استكبار به بن بست رسيده و در باتلاق ايجاد شده خود گرفتار شده است و به گونه اي به ضلالت و خواري رسيده اما در مقابل آن، عظمت نظام و كشور ما در دنيا شكوفا شده است و به عنوان يك الگو در ميان كشورهاي اسلامي محسوب مي شود.

رئيس قوه قضائيه تصريح كرد: امروز ملت هاي اسلامي و جهان اسلام با الگوگيري و در پيش گرفتن راه صبر و ايمان به خدا و نترسيدن از استكبار و سردادن شعارهاي اسلامي و قرآني همان راهي را طي مي كنند كه ملت ما و امام راحل آن را احيا كردند و اين مقدمه همان تاكيدي است كه گفته مي شد عاقبت تاريخ بشر به دست مومنان خواهد بود و زمين ميراث آنان خواهد شد و مومنان و صالحان زمين را اداره خواهند كرد.

هاشمي شاهرودي تصريح كرد: امروز نظام اسلامي ما به عنوان قوي ترين و امن ترين و منطقي ترين نظام سياسي و حكومتي و رشيد ترين و مقاوم ترين نظام در مقابل قدرت هاي استكبار جهاني مطرح است.

وي گفت: امروز حتي كشورهايي كه از نظر سياسي با ما مخالف هستند، اقرار مي كنند كه نظام ما متكي به اسلام و آموزه هاي اسلامي و متكي بر مردم سالاري ديني است .

رئيس قوه قضائيه نظام اسلامي را در دنيا بي نظير توصيف كرد و گفت: مشابه چنين نظامي را در كشوري نمي بينيم و اين در حالي است كه استكبار جهاني به هر ترفندي مي خواهد به اين نظام نفوذ كند.

هاشمي شاهرودي گفت: نظام ما متكي بر اسلام و ايده هاي قرآني است و مردم نيز به بركت اين نظام، هوشيار و بيدار شده اند و سطح فكري و درك ديني و سياسي آنان ارتقا پيدا كرده است و اين همان راهي است كه انبيا الهي براي بشريت ترسيم كرده اند.

وي گفت: اخلاص و ايمان مسئولان و مديران در پياده كردن اهداف ديني و روش ها و دستورات ديني و قرآني و تقيد كامل به عدالت و پياده كردن ارزش هاي ديني و قرآني و از سوي ديگر پشتيباني مردم از مسئولان به گونه اي ركن هاي اقتدار نظام و حكومت اسلامي است.

رئيس قوه قضائيه تصريح كرد: به بركت انقلاب اسلامي و ايمان مردم به اسلام و دين و به بركت اخلاص مسئولان ، امروز كل جهان شاهد برتري نظام است.

هاشمي شاهرودي تاكيد كرد: نظام اسلامي همچون خورشيد در جهان اسلام مي درخشد و چشم دشمنان را خيره كرده و دل آنان را به لرزه انداخته است.

وي گفت: خداوند مقرر كرده اين عظمت و افتخار و تحول بزرگ در تاريخ به دست مردم غيور و صبور زنده شود كه اين امر امروز محقق شده است و بايد گفت مقايسه دستاوردهاي نظام با ساير كشورها عظمت اين نظام را مشخص مي كند اما هنوز تا رسيدن به اهداف بلند فاصله داريم.

رئيس قوه قضائيه تصريح كرد: با علم و درايت و استفاده از تجربيات گذشتگان و استفاده از فناوري هاي روز دنيا توانسته ايم به دستاوردهاي عظيمي نائل شويم كه اين امر جاي شكر و سپاس دارد.

هاشمي شاهرودي با تاكيد بر بيانات مقام معظم رهبري در ارتباط با مردم سالاري ديني اشاره كرد و گفت: مفاهيم مديريتي در مردم سالاري ديني نهفته است و راه و رسم حكومت اسلامي را نشان مي دهد.

وي گفت: تمامي فتنه گري هاي قومي و مذهبي در استان هاي مرزي با هوشياري و بيداري و رهبري مقام معظم رهبري نقش بر آب شده است.

همچنين نماينده ولي فقيه در استان كردستان نيز در اين مراسم گفت: منطقه كردستان به رغم بدخواهان و فتنه هاي دشمن امن ترين استان كشور است و امروز فضاي امني براي توسعه و خدمت به مردم فراهم شده و اين امر ناشي از حضور جدي و قدرتمند قوه قضائيه و هماهنگي آن با ساير دستگاه هاي امنيتي است.

حجت الاسلام موسوي افزود: آرزوي بزرگ امام (ره ) آن بود كه فتنه هاي دشمنان در اين استان از آسمان درخشنده كردستان بايد كنار برود و امروز خوشبختانه فضاي امني با تلاش ايثارگران در كردستان فراهم شده است.

وي به حضور چشمگير مردم در انتخابات اخير اشاره كرد و گفت: حضور پر افتخار مردم كردستان در انتخابات نشان از همراهي آنان با نظام دارد.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان همچنين به اصلاحات گسترده در قوه قضائيه اشاره كرد و گفت: حفظ حقوق شهروندي و توجه به بحث زندان و رفع اطاله دادرسي از جمله اقداماتي بوده كه در مديريت رئيس قوه قضائيه مورد توجه قرار گرفته است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن