تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814233927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط آموزش و پرورش شهر تهران:جزئيات نقل و انتقال بين منطقه اي فرهنگيان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط آموزش و پرورش شهر تهران:جزئيات نقل و انتقال بين منطقه اي فرهنگيان اعلام شد
سازمان آموزش و پرورش شهر تهران جزئيات نقل و انتقالات بين منطقه اي فرهنگيان را براي سال تحصيلي 88-87 اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، از سوي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، شيوه نامه نقل و انتقالات بين منطقه‌اي فرهنگيان سازمان آموزش و پرورش شهر تهران (كاركنان واحدهاي آموزشي شامل مدير، معاون، مربي پرورشي، مربي بهداشت، مربي تربيت‌بدني، آموزگار، دبير، هنرآموز، دفتردار، خدمتگذار، سرايدار، متصدي كارگاه، متصدي آزمايشگاه، استادكار و غيره) براي سال تحصيلي 88 - 87 ابلاغ شد.

بر اساس اين گزارش، نقل و انتقالات بين منطقه‌اي صرفاً در يك مرحله و به صورت رايانه‌اي انجام مي‌‌گيرد و هيچ گونه جابجايي بعد از اين مرحله تحت عنوان انتقال اضطراري يا موقت صورت نخواهد گرفت.

همچنين براي اولين بار در سطح اين سازمان و مناطق تابعه، در خواست فرم انتقال از طريق اينترنت و وب سايت به آدرس www.tehranedu.ir و www.enteghal.tehranedu.com به صورت آنلاين خواهد بود و فرهنگيان براي ثبت‌نام و ارائه تقاضاي خود از طريق اينترنت لازم است كه كد فعال‌سازي را از مسئول واحد سازماني خود و با مدير آموزشگاه مربوطه دريافت كنند.

طبق اعلام روابط عمومي آموزش و پرورش شهر تهران، زمان درخواست تقاضاي انتقال از امروز آغاز و تا پايان ساعت 24 روز 31 خرداد 87 خواهد بود كه به فرهنگيان توصيه شده باتوجه به اين‌كه در فضاي اينترنت و در مهلت مقرر، امكان بازبيني فرم درخواست انتقال و امكان درج تغييرات توسط متقاضي وجود دارد و نياز به مراجعه حضوري به منطقه مربوطه نيست، از امكان به وجود آمده حداكثر بهره‌برداري را كنند.

براساس اين گزارش، متقاضيان نقل و انتقال بين منطقه اي استا تهران بايد تا پايان شهريورامسال داراي حداقل 5 سال سابقه اشتغال تمام وقت رسمي يا پيماني در آموزش و پرورش داشته باشند و هر يك از متقاضيان واجد شرايط ، مجاز به انتخاب سه منطقه به دلخواه خود هستند ولي با توجه به اين‌كه انتقال بر حسب عدم نياز مبدأ و نياز مقصد از بالاترين امتياز به مناطق انتخابي و بر اساس اولويت مندرج در فرم درخواست انتقال صورت مي‌گيرد لذا فرهنگيان، مناطق را به تناسب سوابق و امتيازات اكتسابي خود انتخاب كنند.

همچنين متقاضيان بايد با توجه به رشته، مدرك تحصيلي و حكم استخدامي در سمت اصلي كه در حكم امور اداري آنان منظور شده، تقاضاي خود را ارائه كنند و مسئوليت حسن اجراي اين بند به عهده امور اداري منطقه مي باشد كه البته طبق تبصره افرادي كه به صورت استثنا به روستاهاي اين مناطق منتقل شده اند، موظف به انجام وظيفه در همان بخش به مدت پنج سال هستند و بكارگيري آنها در شهر ممنوع مي باشد.

فرهنگياني كه خود يا همسر يا فرزندان آنان دچار بيماري صعب‌العلاج از قبيل سرطان، دياليز كليه‌ها، عقب ماندگي ذهني و غيره هستند، لازم است در هنگام ثبت درخواست خود در فضاي اينترنت، نوع انتقال را "استثناء پزشكي" درج كرده و سپس مدارك پزشكي و مستندات خود را به امور اداري (كارگزيني) منقطه محل خدمت ارائه كنند تا در صورت تأييد كميسيون پزشكي اين سازمان و در صورت نياز مقصد، مساعدت ممكن به عمل آيد.

بر اين اساس، بستگان درجه يك شهدا و مفقودالاثرها (شامل پدر، مادر، همسر و فرزند) و جانبازان 25 درصد به بالا و آزادگان و همسر آنان، رزمندگان داراي حداقل 36 ماه سابقه خدمت داوطلبانه در جبهه‌هاي جنگ حق عليه باطل با ارائه مدارك مستند و مراقبان جانبازان با ارائه مدارك از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران با رعايت بند يك با ارائه مدارك و مستندات و با داشتن 5 سال سابقه خدمت رسمي يا پيماني در صورت نياز مقصد به صورت استثناء منتقل خواهند شد.

طبق اعلام روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، حافظان 20 جزء قرآن مجيد با رعايت بند يك با داشتن 5 سال سابقه رسمي يا پيماني در صورت نياز مقصد منتقل خواهند شد لذا ابتدا بايد در هنگام ثبت درخواست خود در اينترنت، نوع انتقال را "حافظ قرآن" انتخاب كرده تا پس از پايان ثبت درخواست‌ها و اثبات موضوع با ارائه مدارك و تأييد ستاد اعتلاء قرآن سازمان، منتقل شوند.

همچنين فرهنگياني كه سال‌هاي گذشته از ساير سازمان‌هاي آموزش و پرورش به شهر تهران انتقال قطعي شده‌اند، مي‌توانند نسبت به تكميل فرم درخواست انتقال داخلي تهران اقدام كنند و مناطق مبدأ بعد از اعلام نتايج قطعي رايانه‌اي ضمن تطبيق اصل مدارك انتقال يا امتيازات مكتسبه، نسبت به صدور حكم انتقال قطعي از اول مهر 87 به همراه فرم 502 خلاصه سوابق خدمتي و ديسكت انتقال و گواهي حقوقي اقدام كنند.

براساس اين گزارش، ‌هرگونه صدور و اجراي انتقالي از تاريخ اول هر ماه لغايت پنجم ماه صادر و به مقصد ارسال شود تا پرداخت حقوق منتقلين به صورت معوق باقي نماندو انتقال خروج از تهران بر اساس قانون خروج از كلانشهرها و ضوابط اجرايي بودجه سال 87 خواهد بود.

فرهنگياني كه به اعلام نتايج انتقالات اعتراض دارند، مي‌توانند از تاريخ اعلام نتيجه به مدت سه روز بر اساس فرم شماره 1 ، اعتراضيه خويش را از طريق سايت مذكور تكميل و ارسال كنند و پاسخ قطعي آنها پس از بررسي تا تاريخ 28 تير 87 از طريق وب سايت سازمان اعلام مي‌شود.

همچنين فرهنگياني كه از انتقال خويش منصرف مي‌شوند بر اساس فرم شماره دو و بلافاصله پس از اعلام نتايج به مدت سه روز تقاضاي انصراف را از طريق وب سايت سازمان اعلام كرده و پاسخ خود را پس از بررسي سازمان، تا تاريخ 28 تير ماه از طريق وب سايت سازمان دريافت خواهند كرد.

اين گزارش مي افزايد: در صورت انصراف از انتقال پس از اعلام نتايج نقل و انتقال، چنانچه فرد انصراف داده در سال بعد متقاضي انتقال باشد به ميزان 100 امتياز از امتيازات وي كسر خواهد شد پس فرهنگيان بايد نسبت به انتخاب مناطق مورد نظر جهت انتقال، دقت لازم را داشته باشند ضمن اينكه بر اساس مصوبه دولت، هر گونه انتقال از ساير استان‌ها به تهران و ساير كلانشهرها ممنوع است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 864]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن