تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815181896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفرات دوم برگزيده جشنواره بين‌المللي راديو در اصفهان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نفرات دوم برگزيده جشنواره بين‌المللي راديو در اصفهان معرفي شدند
داخلي. فرهنگي. رسانه ها. راديو
نفرات دوم برگزيده نهمين جشنواره راديو و اولين اجلاس بين‌المللي راديو شامگاه سه شنبه در محل هتل عباسي اصفهان طي آييني معرفي شدند.

به گزارش ايرنا، بخش مشاغل و در بخش "سردبيري" جايزه دوم به "مازيار ناظمي" از ايران ، در بخش " مجري راديويي" " جورا اسمري" از اسلوني ، در بخش كارشناس مجري ،"بابك بختياري" از ايران ، بخش گوينده آنونس "سروي" از كشور چين، بخش گزارشگري و "حسن سريا" از آفريقاي جنوبي معرفي شدند.

همچنين در بخش كارگردان نمايشي، "جهانشاه آل محمود" از ايران، در بخش بازيگر نمايشي ، "ايوا آنريك" از سروستان، بخش نويسندگي،"پگي دياكومولوس" از استراليا، بخش سكتور،"اسماعيل زاده"ازايران و بخش صدابرداري، "ابراهيم حاجي نوروزي" از ايران معرفي شدند.

در بخش برنامه‌ها و برنامه صبحگاهي ، "ليبساي هونگ" از هنگ كنگ، بخش برنامه‌هاي مستند گزارش و اطلاع رساني ،"اليزابت آبزرتوي" از استراليا و در بخش گفتگو محور، "روستام سلاكو" از بلاروس، در بخش برنامه‌هاي نمايشي، "توشي هيكو ايزاول" از ژاپن معرفي شدند.

همچنين در بخش برنامه‌هاي تعاملي،"فاطمه حيدري مشهور" و در بخش برنامه- هاي كودك ،"سميه حمامي" از ايران ، در بخش برنامه‌هاي مجله‌اي ،"يونجو كوك" از كره ، بخش برنامه‌هاي پادكست، "علي منافي" ، در بخش آنونس،"مينا شعباني از ايران و در بخش آرم استيشن،"يون كوان و زندي مان" از هنگ كنگ معرفي شدند.

اولين اجلاس بين‌المللي راديو و نهمين‌جشنواره راديو با شعار "راديو فراتر از قرن " در مدت سه روز برگزاري به منظور برنامه‌ريزي پيرامون تهيه و ارتقاي برنامه‌هاي راديويي، بررسي "تنوع و ارتقاي ديجيتال‌هاي راديويي"، "تبادل اطلاعات و گفتگو بين كشورهاي حاضر"،"شناخت نقاط قوت و ضعف در برنامه‌هاي راديويي" را بررسي مي‌كند.

در اين جشنواره نماينده يونسكو، دبيركل "‪"ABU‬و‪ ۲۰۰‬برنامه‌سازاز كشورهاي خارجي حضور دارند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن