تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805782421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان جشنواره نهم راديو معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برگزيدگان جشنواره نهم راديو معرفي شدند
نهمين جشنواره بين‌المللي راديو با اعلام نفرات برگزيده در اصفهان به كار خود پايان داد.

به گزارش فارس، مراسم اختتاميه نهمين جشنواره بين‌المللي راديو ونخستين اجلاس بين‌المللي راديو چهارشنبه شب اول خردادماه در باغ هتل عباسي اصفهان با حضور سيدعزت‌اله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، حسن خجسته معاون صدا، ديويد استلي رئيس اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه، كلباسي مدير كل صدا و سيماي اصفهان، مجيد رجبي معمار مدير شبكه تلوزيوني تهران، سكينه احمدي مدير راديو تهران‌، سيدمرتضي بختياري استاندار اصفهان و جمعي از مهمانان خارجي و داخلي در باغ هتل عباسي اصفهان برگزار شد.
بنا بر اين گزارش، در ادامه اين مراسم و پس از سخنراني رئيس رسانه ملي، اختتاميه نهمين جشنواره بين‌المللي راديو و نخستين اجلاس بين‌المللي راديو كه در بخشي از آن اردوان كامكار به اجراي موسيقي پرداخت اسامي نفرات برتر به شرح زير اعلام شد:

* بخش مولانا
«امين رسولي» براي تهيه كنندگي برنامه «مشتري عشق» با دريافت لوح تقدير جشنواره، لوح ويژه فرهنگستان هنر، مدال طلاي مولانا، لوح تقدير يونسكو و جايزه 200 دلاري جشنواره رتبه اول را در اين بخش دريافت كرد.

«عدنان بكرو» براي تهيه كنندگي برنامه «شمس الزمان» با دريافت لوح تقدير جشنواره، لوح ويژه فرهنگستان هنر و جايزه 1500 دلاري جشنواره مقام دوم اين بخش را دريافت كرد.

* بخش قالب‌ها و برنامه‌ها:
در بخش برنامه هاي صبحگاهي مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به شايسته جعفريان براي برنامه ايستگاه بامدادي از كشور ايران رسيد.
در بخش برنامه هاي مستند گزارشي و اطلاع رساني مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به ليكار ايگور براي برنامه خواب در كوه مقدس سلينك از كشور اسلووني رسيد.
در بخش برنامه‌هاي گفت و گو محور مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به زهرا عبدالله‌زاده و مراد حاصلي براي برنامه زمين تب دار از كشور ايران رسيد.
در بخش نمايش راديويي مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به سيد محمد حسين عمراني براي نمايش صلح و جنگ از كشور ايران رسيد.
در بخش برنامه هاي تعاملي مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به آري اون گرل از كشور مغولستان رسيد.
در بخش مسابقه راديويي مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به سيد حسن حسامي براي برنامه بي توبا از كشور ايران رسيد.
در بخش برنامه هاي كودك مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به پادمالو چانداس براي برنامه جهاني بيانديشيم، منطقه‌اي عمل كنيم از كشور هندوستان رسيد.
در بخش برنامه‌هاي مجله‌اي مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به آلبرت كوچويي براي برنامه هفت رنگ از كشورايران رسيد.
در بخش برنامه هاي پادكست مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به روح‌الله رفيعي براي برنامه موج زنده‌رود از كشور ايران رسيد.
در بخش آنونس مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به دوسي كان براي برنامه محافظت از زمين پايان راه از كشورچين رسيد.
در بخش آرم استيشن مقام برتر، تنديس زرين صدا و لوح تقدير جشنواره به همراه 200 يورو جايزه نقدي به محمد بغدادي براي برنامه معرفي راديو ورزش از كشورايران رسيد.

* در بخش حرفه ها و مشاغل:
در بخش سردبيري تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به مهدي شاه رضايي براي برنامه كات از كشور ايران رسيد.
در بخش اجراي راديويي تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به مهران دوستي براي برنامه كات از كشورايران رسيد.
در بخش كارشناس مجري برترتنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به علي اكبر اصانلو براي برنامه ايل لره از كشورايران رسيد.
در بخش گويندگي آنونس تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به عمل الاصلي براي برنامه تنوي المخدرات از كشور لبنان رسيد.
در بخش گزارشگري تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به بهنوش بهمئي براي برنامه صد و شش مميزاز كشورايران رسيد.
در بخش كارگرداني نمايش تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به جواد پيشگر براي برنامه بازي نامه اكنون از كشور ايران رسيد.
در بخش بازيگر نمايش تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به فريبا متخصص براي نمايش آن سوي خط از كشورايران رسيد.
در بخش نويسندگي تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به الهام نجم و ابتسام الشامي براي برنامه پايان مركاوا از كشورلبنان رسيد.
در بخش افكت تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به فرشاد آذرنيا براي برنامه صلح و جنگ از كشورايران رسيد.
در بخش صدابرداي تنديس زرين صدا و لوح زرين صدا به همراه 1500 يورو جايزه نقدي به رادميلا سزار براي برنامه سرزمين من از كشور بوسني رسيد.
در اين مراسم به داوران جشنواره نهم نيز هدايايي به رسم يادبود اهدا شد و ديويد استلي نيز تنديس نهمين جشنواره را از آن خود كرد.

در پايان اين مراسم از سوي حسن خجسته، مسعود احمدي افزايي مدير جديد راديو جوان به عنوان دبير دهمين جشنواره راديو معرفي شد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن