تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813321863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون توسعه وزارت بهداشت در گفت و گو با فارس: معوقه‌هاي پرسنل وزارت بهداشت به صورت سهام پرداخت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه وزارت بهداشت در گفت و گو با فارس: معوقه‌هاي پرسنل وزارت بهداشت به صورت سهام پرداخت مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون وزير بهداشت گفت: مجوز پرداخت سهام كارخانه‌هاي سودآور دولتي به جاي مطالبات معوقه پرسنل وزارت بهداشت از دولت اخذ شد و با طي تشريفات اداري آن در سازمان خصوصي سازي، پرداخت معوقه‌هاي پرسنل از 2 ماه آينده آغاز مي‌شود.


رحمت الله حافظي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي فارس، افزود: پرسنل وزارت بهداشت 415 ميليارد تومان از اين وزارتخانه طلب دارند، معادل همين مقدار نيز كسري‌هاي پرسنلي وزارت بهداشت در سال جاري است كه به جاي اين كسري‌ها از 2 ماه آينده سهام كارخانه‌هاي سودآور دولتي به پرسنل وزارت بهداشت پرداخت مي‌شود.
وي اضافه كرد: از سال گذشته 415 ميليارد تومان كسري پرسنلي داريم كه پرداخت نشده است، همين مقدار نيز امسال كسري اعتبار براي پرداخت مزاياي شغلي پرسنل وزارت بهداشت داريم، البته بيش از 100 ميليارد تومان نيز براي تامين يارانه داروي بيماران صعب العلاج كسري داريم.
وي گفت: مطالبات معوقه پرسنلي به اضافه ساير كسري‌ها مانند كسري ناشي از افزايش 4 برابري قيمت بنزين و افزايش 20 درصدي حقوق 100 هزار پرسنل قراردادي وزارت بهداشت كه تابع قانون كار هستند و هزينه‌هاي جاري افزايش تخت‌هاي بيمارستاني كه سالانه حدود 4 هزار تخت جديد را شامل مي‌شود كسري بودجه وزارت بهداشت را به 900 ميليارد تومان افزايش مي‌دهد.
معاون توسعه منابع و مديريت وزارت بهداشت اضافه كرد: به نظر مي‌رسد منطقي‌ترين راه براي جبران كسري پرسنلي و تامين مطالبات نيروهاي وزارت بهداشت، از طريق واگذاري سهام است كه قانون برنامه توسعه چهارم نيز اجازه آن را در راستاني خصوصي سازي دولت داده است.
وي ادامه داد: پرداخت سهام به جاي حقوق پرسنل در قانون برنامه توسعه چهارم به دولت تنفيذ شده است و كاملاً جايگاه قانوني دارد، طي مذاكراتي كه داشتيم، رئيس جمهوري نيز با كليات اجراي اين قانون موافق است و دستور لازم را براي اجراي اين قانون به وزير اقتصاد داده است و ما نيز از طرف وزارت بهداشت با پيگيري موضوع مجوز اين كار را از معاونت نظارت و برنامه‌ريزي راهبردي رياست جمهوري اخذ كرديم.
وي گفت: پرداخت سهام به جاي حقوق معوقه پرسنل وزارت بهداشت اكنون در مراحل تشريفات اداري در سازمان خصوصي سازي است و قرار است سهام دولتي از بين سهام كارخانه‌هاي مرغوب، سودآور و مطرح در بورس انتخاب شوند و اميدواريم با عنايت دولت، با 10درصد زير قيمت بورس در اختيار پرسنل وزارت بهداشت قرار گيرد.
حافظي افزود: هنوز برآوردي از اينكه چه مقدار از مطالبات پرسنلي از اين طريق پرداخت مي‌شود، نداريم زيرا اگر موافقت پرسنل نباشد، به طور اجباري به جاي حقوق معوقه به افراد سهام داده نمي‌شود و اجباري نيست، اما چون سهام مرغوب با 10درصد زير قيمت به پرسنل طلبكار داده مي‌شود و به راحتي نقد مي‌شود، دريافت آن به نفع پرسنل است.
انتهاي پيام/ز
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن