تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803344108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

31 اريبهشت؛ نشست خبري سخنگوي دولت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: 31 اريبهشت؛ نشست خبري سخنگوي دولت


دولت- همشهري آنلاين:
غلامحسين الهام، در نشست خبري سه‌شنبه (31 ارديبهشت) با خبرنگاران داخلي و خارجي به سوالات آنان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت ، غلامحسين الهام در جلسه مطبوعاتي سخنگوي دولت درباره پيشنهاد اجلاس اخير عربي درباره كمك ايران براي حل مشكل لبنان افزود: گروه‌هاي لبناني هر مقدار مسائل داخلي خود را بدون دخالت نيروهاي خارجي به ويژه آمريكا كه نقشش بيشتر توسعه ناامني است، حل كنند، مفيدتر خواهد بود.

وي اظهار كرد: هر گامي كه به وسيله خود گروه‌هاي لبناني برداشته شود سياستي است كه ما از آن حمايت مي‌كنيم، ما از اين گفت‌وگوهاي داخلي نيز حمايت خواهيم كرد؛ البته اين كه بخواهند گروه مقاومت را از قدرت دفاعي ساقط كنند، گامي است در جهت بروز خطر ناامني در لبنان، لبناني‌ها هم مقاومت را در جهت حمايت و ثبات لبنان مي‌دانند و با اين وضعيت دليلي ندارد كه با نيروهاي مقاومت مخالفت كنند.

سخنگوي دولت در بخش ديگر سخنانش درباره طرح ساماندهي حوزه‌هاي اطلاع‌رساني دولت تصريح كرد: طرح ساماندهي اطلاع‌رساني دولت يك بحث كارشناسي است. بخشي از دولت، دفتر رياست‌جمهوري و خبرگزاري رسمي دولت يك مجموعه ارتباطي هستند كه به علاوه آن‌ها سخنگوهاي دستگاه‌هاي مختلف و روابط عمومي‌ها نيز جزء اين بخش به حساب مي‌آيند كه در رابطه با ساماندهي آن پيشنهادهايي ارايه شده، ولي اين طرح هنوز نهايي نشده است.

الهام ادامه داد: ما اين امر را گامي در جهت سرعت اطلاع‌رساني و تقويت اين بخش، همچنين روابط عمومي‌ها مي‌دانيم و اين بحث را دنبال مي‌كنيم و از شوراي اطلاع‌رساني و ساير مجموعه‌هاي دولتي هم در اين رابطه استفاده خواهيم كرد.

سخنگوي دولت در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا دولت در انتخاب رياست مجلس درباره شخص خاصي نظر دارد؟ گفت: رياست مجلس يك بحث داخلي در مجلس است و اين نمايندگان هستند كه تصميم مي‌گيرند، بنابراين موضوعي نيست كه دولت در آن دخالت داشته باشد و دولت به نظر نمايندگان احترام مي‌گذارد.

الهام خاطرنشان كرد: مساله مهم براي ما همكاري و تعامل سازنده با مجلس است كه اين همكاري در جهت پيشرفت كشور صورت مي‌گيرد و ركن اصلي‌اي است كه هر دو نهاد دنبال مي‌كنند.

سخنگوي دولت در ادامه درباره ميزان افزايش حقوق كارمندان نيز گفت: قانون برنامه دولت را مكلف كرده تا حقوق را متناسب با تورم افزايش دهد، اين يك بحث و تكليف در رابطه با اجازه افزايش حقوق‌هاست. هر ميزان كه ما تورم داريم اين سياست مورد قبول است كه افزايش حقوق هم داشته باشيم؛ البته اين تناسب بيان شده به معناي برابري نيست.

الهام خاطرنشان كرد: هر تكليف مالي به صورت قانوني مستلزم وجود منابعي است. در قانون محاسبات و خدمات مديريت كشوري تصريح شده كه تعهدات قانوني تا منبع آن وجود نداشته باشد، ايجاد تكليف نمي‌كند و مساله ديگر آن چه هر پرداخت حقوقي بايد اعتبارش در بودجه سالانه پيش‌بيني شده باشد و اين منابع در بودجه سالانه تعيين مي‌شود.

وي با تاكيد بر اين كه همواره يك افزايش متناسب با بودجه داشته‌ايم، اظهار كرد: البته سال‌هايي ركود داشتيم و شاهد افزايش نبوديم؛ ولي امروز با روشي كه دولت در نظر گرفته اين افزايش ايجاد شده است. وقتي مي‌گوييم متناسب با تورم بايد توجه داشته باشيم كه اين حقوق بر اساس سال 87 ارايه مي‌شود و اين در حالي است كه هنوز تورم سال 87 مشخص نشده، پس نگاه ما به تورم سال گذشته است كه تورم سال گذشته تورمي متوسط بوده است.

الهام خاطرنشان كرد: امروز به ما مي‌گويند اين مصوبه را لغو كنيد كه نتيجه، آن مي‌شود كه بيش از 70 درصد از كاركنان دولت بايد بازگشت دريافت داشته باشند كه اين نه عادلانه است و نه شدني و 30 درصد ديگر نيز بايد افزايش جزئي پيدا كنند. در اين ميان 70 درصد قرباني مي‌شوند و 30 درصد نيز دريافت ناچيزي به دست مي‌آورند كه اين عادلانه و متناسب با تورم نيست.

سخنگوي دولت در ادامه نشست خبري خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد ايجاد حدي از تورم به دليل فعاليت‌هاي اشتغالزايي دولت اظهار كرد: سياست دولت حمايت از ايجاد اشتغال و كنترل تورم و نيز حمايت از توليد بوده است. البته بايد تاثير اين مساله را در تورم نيز ببنيم. ممكن است تورم يك درصدي هم بر اثر ايجاد اشتغال به وجود آيد، اما به تدريج رفع مي‌شود.

وي با اشاره به حمايت دولت از بنگاه‌هاي زودبازده و ارائه تسهيلات به اين بنگاه‌ها گفت: دولت از بنگاه هاي زودبازده حمايت كرد و اين كار را نسخه‌اي موثر و سريع مي‌داند. از ميان صدهزار ميليارد تومان منابع بانكي تنها 6 هزار ميليارد تومان به بنگاه‌هاي زودبازده اختصاص يافته است در حالي كه عموم جامعه مي‌توانند به اين بنگاه ها وارد شوند و توليد اشتغال كنند.

الهام گفت: براساس يك ارزيابي و كارشناسي دقيق بيش از 95 درصد از سرمايه‌گذاري‌ها در بخش بنگاه‌هاي زودبازده در جاي خود مصرف شده است.

وي ادامه داد: از اين طرف از 94 هزار ميليارد تومان كه وارد بازار شده چقدر در جهت اشتغال و توليد بوده است؟ حرف دولت هم راجع به اين 94 هزار ميليارد تومان است كه در اختيار عده‌اي خاص قرار گرفته است. معلوم نيست كه اين مبلغ چقدر در بازار اثر مي‌گذارد و چقدر به سمت خريد مسكن و ايجاد فشار در اين بخش منحرف مي‌شود و يا چقدر تورم ايجاد مي‌كند.

وي با اشاره به اظهاراتي برخي مبني بر منحرف شدن 46 درصد اعتبارات مربوط به بنگاه‌هاي زود بازده تصريح كرد: من مي‌گويم اگر همه اين مبلغ نيز منحرف شده باشد، تاثيرش در برابر 94 هزار ميليارد تومان چقدر است؟

الهام سياست دولت را "اولا؛ عادلانه و ثانيا؛ با اولويت اشتغالزايي" دانست و گفت: با همين شش هزار ميليارد تومان 400 هزار شغل ايجاد مي‌شود، اما برخي افراد كه كارشناسان موضوع‌اند شيپور را از سر گشادش مي‌زنند. يعني در واقع وارونه مي‌زنند.

سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: يك قشر معدود به اندازه انگشتان يك دست از اين 94 هزار ميليارد تومان استفاده مي‌كنند و يك قشر بزرگ از شش هزار ميليارد تومان.

وي سياست‌هاي دولت را تورم‌زا ندانست و در عين حال گفت: ‌همان‌ها كه سياست دولت را نقد كرده‌اند، مي‌گويند پنج درصد تورم بين‌المللي است كه اگر از 18 درصد كم كنيم 13 درصد تورم ماست.

سخنگوي دولت در ادامه با اشاره به تعامل مجلس و دولت اظهار كرد: ‌ما اعتقاد به تعامل با مجلس داريم، اركان كشور اگر با هم همكاري نداشته باشند، توفيق خدمت به مردم كاهش مي‌يابد. دولت نياز جدي به همراهي مجلس دارد. اين مساله در تصويب لوايح كمك به تصميمات كارشناسانه و در نظام مالي و بودجه‌اي كشور مشهود است. وي گفت: يك نظارت دقيق و قانونمند براي منافع مردم توسط مجلس يك فرصت است.

الهام شان مجلس را بسيار خطير توصيف كرد و در عين حال گفت: قواي كشور بايد با هم تعامل داشته باشند، اين‌ها جزاير مستقل نيستند، حاكميت نيازمند تعامل قوا با حفظ حدود قانوني است. وي تاكيد كرد: دولت با نمايندگان مجلس، ظرفيت تعامل دارد و اين مساله انحصاري نيست. بنا نداريم مجلس را تقسيم كنيم.

وي معتقد است: مجلس يك پارچه در خدمت اهداف نظام است و ممكن است در اين ميان از اصولگرايان به معناي خاص انتظار بيشتري باشد اما اين مساله به معناي تفكيك نيست. الهام خاطرنشان كرد: دولت آماده تعامل با همه بخش‌ها، فراكسيون‌ها و اجزاي مجلس است.

خبرنگاري در مورد تورم 65 درصدي آمريكا پرسيد كه الهام در پاسخ گفت: وضعيت و موقعيت امروز جهان در بخش‌هاي مختلف، بحراني است كه از چند سال قبل آغاز شده است، اما عده‌اي از سال گذشته يعني 2007 به آن موجوديت مي‌دهند.

سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: با اين همه فشار جهاني، فضاي كشور را در تاثيرپذيري شديد اين وضعيت محافظت كرديم. مناطقي حتي تورم تا 300 تا 400 درصد رشد داشته است كه آن را كتمان مي‌كنند و حتي سياست‌هاي اقتصادي‌شان را اصلاح مي‌نمايد تا در داخل وضعيت‌شان را مديريت كنند.

وي خاطرنشان كرد: در فضاي داخلي كشور مديريت خوبي صورت گرفته كه تداوم آن نيازمند واقع‌بيني، تعامل مجلس و دولت و اجتناب از ايجاد فضاي رواني، كار كارشناسانه و استفاده از ظرفيت عظيم ملي مي‌باشد. از اين ظرفيت‌ها بايد در جهت افزايش رفاه و توسعه امكانات بهره گيريم كه اگر تلاش نكنيم فرصت سوزي كرديم اما در مجموع دولت وضعيت اقتصادي را نسبت خارج از كشور خوب مديريت كرده است.

سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي در مورد افزايش حقوق بازنشستگان گفت: براي بازنشستگان قبل از سال ‌86 تدابيري اتخاذ شد كه وضعيت‌شان با بازنشستگان بعد از سال ‌86 منطبق شود. براي اين يكساني بازنشستگان قبل از سال ‌86 يك مقدار طلب دارند كه تصويب كرده‌ايم براي شش ماهه اول سال به آن‌ها سهام پرداخت شود. و از ‌86/7/1 به صورت نقدي دريافت كنند.

وي ادامه داد:‌دولت راهي را پيدا كرد كه به نفع اين بازنشستگان باشد؛ چراكه ممكن است نتوانند از سهام استفاده كنند و يا آن‌ها را با قيمت ارزان بفروشند، در حالي كه سهام در طول زمان سودآور است؛ لذا دولت اين سهام را به صندوق‌هاي بازنشستگي مي‌دهد و صندوق‌ها برحسب ميل كاركنان خود با آن‌ها حساب مي‌كنند. الهام خاطرنشان كرد: بازنشستگان مطابق با مسائل سالانه افزايش حقوق خود را دارند.

سخنگوي دولت همچنين خبر مربوط به درخواست رئيس‌جمهور از شوراي نگهبان براي تفسير اصل ‌136 قانون اساسي را رد كرد و گفت: اين مساله روشن است. در سال ‌62 يك بار توسط شوراي نگهبان تفسير شده و دولت مشكلي با آن نداشته است.

خبرنگاري در مورد اختلافات رييس بانك مركزي و رئيس‌جمهور پرسيد كه الهام در پاسخ گفت:‌ سياستي كه رييس‌جمهور دنبال كرده‌اند در مورد بحث توليد و مسكن بود كه سود تسهيلات بانكي در آن‌ها ‌10 درصد باشد، بانك مركزي نيز زمينه‌هاي اجرايي آن را فراهم مي‌كند و اختلافي وجود ندارد. وي ادامه داد:‌ گفت‌وگوها و بحث‌هاي كارشناسانه انجام مي‌شود و در جامعه ما نيز فضاي آزاد و بحث گفت‌وگو جاري است و اين لزوما به معناي اختلاف نيست.

وي خاطرنشان كرد: عقودي كه به صورت معاوضه هستند، نرخ ثابت دارند و همان پايه قرار داده مي‌شود. اما براي عقود مشاركتي طرفين تفاهم مي‌كنند. سخنگوي دولت تاكيد كرد: ‌زماني كه مساله نهايي شود، اعلام مي‌گردد.

وي با تاكيد بر اين‌كه تغييرات دولت از اختياراتي است كه قانون اساسي به رييس‌جمهور داده است، در پاسخ به سوالي در مورد دلايل تغيير وزير كشور تصريح كرد: رييس‌جمهور مسووليت‌هايي دارد و همچنين وظيفه دارد به رهبري، ملت و مجلس پاسخگو باشد. به دنبال آن بايد از اختياراتش استفاده كند و هر آن‌چه را كه كشور را به جلو مي‌راند بايد استفاده و اعمال كند.

وي مجموعه دولت را مجموعه‌اي براي خدمت توصيف كرد و گفت:‌ هر يك از اعضاي دولت مسووليت‌هاي منفردي به عنوان وزير دارند، رييس‌جمهور بايد براي پيشبرد تعهداتي كه به عنوان هماهنگ كننده دولت بر عهده دارد، اين‌ها را جمع كند. الهام گفت: نبايد اين فرهنگ را طوري جا بيندازيم كه هر جابه‌جايي خدشه به سلامت فردي و كارايي افراد يا به عنوان عدم هماهنگي عنوان شود. وي افزود: پورمحمدي هم اكنون در دولت هستند و از ظرفيت ايشان نيز استفاده مي‌شود.

وي چارچوب حركت دولت را ميثاق ملي و ديني عنوان كرد و گفت: كساني كه تا ديروز وزير دولت بودند، بخشي استاندار هستند و يا مشاورند و در تصميم‌سازي‌ها شركت مي‌كنند.

وي اين جابه‌جايي‌ها را ريشه در فرهنگ‌مان دانست و گفت:‌ آمدن براساس ايفاي تكليف بوده كه در هرجاي ديگري كه باشند اين كار را انجام مي‌دهند. در سيره امام علي(ع‌) نيز اين مساله جاري بوده است. جابه‌جايي براي ارتقاي كيفيت و خدمات براي رييس‌جمهور به عنوان مسوول تعيين خط مشي قانوني است از اين مسائل نبايد برداشت منفي كرد. هيچ‌كس هم از دولت خارج نشده و يك جور ديگر به خانواده دولت افزوده شده است.

خبرنگاري در ادامه اين نشست از الهام در مورد ادعاي برخي از رسانه‌هاي عربي مبني بر عربي قلمداد كردن مساله سودان ،‌عراق و فلسطين و عدم نياز به دخالت و حضور ايران پرسيد كه وي در پاسخ گفت: ديدگاه‌ها و تحليل‌هاي رسانه‌اي و سياسي يك جريان آزاد فكري است. هر كس كه نظري دارد ابراز مي‌كند كه براساس مباني و ديدگاه‌هاي فكري خودش است. اين به معناي ديدگاه‌هاي رسمي دولت‌ها نيست. وي در عين حال خاطرنشان كرد: دولت عراق از ايران براي همكاري دعوت كرد.

سخنگوي دولت افزود: رويكردهاي دولت‌هاي منطقه اين‌گونه نيست؛ در شوراي همكاري خليج فارس ديديم كه از ظرفيت و توانمندي ايران استفاده شد و اين تعهدات اسلامي و همسايگي نيز وجود دارد.

وي بحث‌هاي طرح بحث‌هاي عربي و غيرعربي را براي ايجاد فاصله در منطقه قابل توجه ندانست و گفت: ايران در امور اين كشورها مداخله‌اي ندارد و همكاري ها كه صورت مي‌گيرد براساس تعامل دو سويه است. الهام تاكيد كرد: نه ايران اهل مداخله در كشورهاست و نه ما قبول داريم كشورهاي ديگر مداخله‌پذير باشند.

سخنگوي دولت در ادامه جلسه خود در رابطه با اظهارات اخير دولت كانادا و محكوم كردن ايران به جهت آنچه دستگيري شش بهائي خوانده، گفت: اين اتهامات كه هميشه با تابلو كردن مقوله‌اي به نام بهائيت وجود داشته، چيز جديدي نيست. اين تشكيلات مربوط به بيگانه و در ارتباط با آن‌هاست و در جهت ضربه زدن به كشور اقدام مي‌كند. آنها با بيگانگان به‌ويژه صهيونيسم مرتبط بوده‌اند.

وي با بيان اين كه هر كشوري بايد از منافع ملي خود دفاع كند، افزود: دستگاه‌هاي امنيتي بر اساس معيارهاي قانوني، اين موضوع را پي‌گيري مي‌كنند. غلامحسين الهام هم‌چنين درباره‌ي استيضاح وزير بازرگاني اظهار كرد: طرح استيضاح 10 روز فرصت دارد كه روز چهارشنبه 10 روز فرصت آن نرسيده است و فكر مي‌كنم فردا (چهارشنبه) مطرح نشود؛ البته ممكن است عده‌اي از نمايندگان امضاي خود را پس بگيرند و تجديدنظري داشته باشند.

وي در عين حال با تاكيد بر اين‌كه استيضاح حق نمايندگان است، اظهار كرد: ما هم بر روي اين مساله تحليل سياسي و منفي نمي‌گذاريم. هر كسي به تشخيص خود عمل مي‌كند. دولت مانع استيضاح نيست بلكه از وزير خود دفاع مي‌كند؛ البته اگر استيضاح تحقق پيدا كند رييس‌جمهور و وزير نيز حرف‌هاي بسياري دارند كه بزنند، به همين جهت از نظر ما استيضاح فرصت مناسبي براي طرح ديدگاه رييس‌جمهور و تبيين بسياري از مسائل خواهد بود؛ زيرا مي‌توانيم با مردم صحبت كنيم و اين امر بسيار مثبتي است، ولي برخي جوسازي‌هاي رواني شايد مناسب نباشد.

الهام درباره‌ برخي تغييرات ديگر در كابينه از جمله برخي اخبار درباره تغيير وزير امور خارجه و وزير راه نيز تصريح كرد: تغيير آقاي متكي مطرح نيست. اين‌ها گمانه‌زني‌هايي است كه بيان مي‌شود. دولت هر تصميمي بگيرد اعلام مي‌كند و در مورد وزير راه نيز تصميمي گرفته نشده است. وزرا كار خود را انجام مي‌دهند.

وي تاكيد كرد: آن چيزي كه اصالت دارد تلاش براي پيشبرد اهداف كشور است. دولت نيز اگر تغييراتي انجام مي‌دهد در اين راستا است، تغيير اصالتي ندارد بلكه خدمت اصالت دارد.

سخنگوي دولت در ادامه در پاسخ به پرسشي درباره اين كه هاشمي رفسنجاني گفته ايران برادر بزرگ‌تر منطقه است، آيا اين موضع دولت است؟ گفت: در كشور ما آزادي بيان، عقيده و فكر به نحو گسترده‌اي وجود دارد و هركس مي‌تواند ديدگاه‌هاي خود را مطرح كند. سياست دولت و امور خارجه مشخص است و ما تعامل سازنده‌اي را با كشورهاي همسايه دنبال مي‌كنيم؛ البته تحليل شخصي هركس براي خودش محترم است.

الهام در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين‌كه، شما گفته‌ايد يك هزار ميليارد توماني كه در اختيار برخي افراد قرار گرفته موجب تورم در بخش مسكن شده است، آيا شش هزار ميليارد توماني كه از طريق وام‌هاي زودبازده به مردم داده شده موجب تورم نشده است؟ گفت: اين شش هزار ميليارد در كل كشور به كار گرفته شده است. افرادي كه از اين پول استفاده كرده‌اند مراكز توليدي راه انداخته‌اند و در اين راستا نيز تحقيقات لازم صورت گرفته است. اين شش هزار ميليارد به يك نفر تحويل نشده، هم‌چنين معادل آن كار انجام گرفته است.

وي افزود: اما يك هزار ميليارد توماني كه در اختيار يك نفر قرار مي‌گيرد و بر روي آن نيز نظارتي وجود نداشته موجب تورم مي‌شود. گزارش‌هاي تحقيقاتي دستگاه‌هاي اطلاعاتي كشور كه در حال پي‌گيري اين مساله هستند نشان مي‌دهد آيا آن يك هزار ميليارد تومان تاثير گذاشته يا شش هزار ميليارد توماني كه از طريق وام‌هاي زودبازده اختصاص داده شده است.

الهام ادامه داد: آن منابع انبوه به سوي يك گروه خاص هدايت داده شده است. چرا عده‌اي مي‌خواهند مسير را عوض كنند و جهت‌ها را تغيير دهند؟ پس از مصوبه‌ مجلس، شبهاتي ايجاد شد كه به جايگاه اعتبار كار آسيب مي‌زد؛ اما داعيه‌ي من انجام تكليف است، من هميشه ترجيح مي‌دهم به عنوان يك غير مسئول اجرايي كار كنم ولي در هر صورت آمادگي لازم براي كار كردن را دارم و بنده با تمام وجود در خدمت كشور و رييس‌جمهور هستم.

سخنگوي دولت درباره پست‌هاي وزراي بركنار شده نيز گفت: آقاي دانش‌جعفري كه به عنوان مشاور رئيس‌جمهور در حال فعاليت هستند و آقاي پورمحمدي نيز همكاري مي‌كنند. آنها ياران دولت هستند ولي مديريت اجرايي در دولت ندارند بلكه نيروهاي فكري و همكاران دولت هستند. به آقاي پورمحمدي نيز پيشنهادهايي داده شده كه در حال بررسي آن‌هاست.

الهام در پاسخ به پرسشي درباره وعده ارائه گزارش از سوي وزارت اطلاعات درباره عوامل داخلي بحران مسكن و قطعي گاز از تركمنستان نيز تصريح كرد: درباره‌ اين مساله مكرر توضيح داده شده، شما بهتر است از وزير اطلاعات مساله را پي‌گيري كنيد.

وي در پايان درباره اعلام‌نشدن تعرفه‌هاي 40 كالا و بلاتكليفي آنها نيز گفت: اگر تعرفه‌هاي جديدي براي كالايي اعلام نشود بر اساس تعرفه‌هاي گذشته عمل مي‌شود.

تاريخ درج: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 18:42 تاريخ تاييد: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 22:54 تاريخ به روز رساني: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 18:52
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن