تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815216775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب الله:درباره سلاح مذاكره نمي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: حزب الله:درباره سلاح مذاكره نمي كنيم
رئيس فراكسيون حزب الله در مجلس لبنان كه رياست هيات حزب الله در نشست قطر را برعهده دارد ، تاكيد كرد دراين گفتگوها به هيچ وجه موضوع سلاح مقاومت مطرح نخواهد شد و احزاب مخالف هرگونه باجگيري جريان حاكم را رد خواهند كرد.
رئيس فراكسيون حزب الله در مجلس لبنان كه رياست هيات حزب الله در نشست قطر را برعهده دارد ، تاكيد كرد دراين گفتگوها به هيچ وجه موضوع سلاح مقاومت مطرح نخواهد شد و احزاب مخالف هرگونه باجگيري جريان حاكم را رد خواهند كرد. او مقاومت وسلاح آن را خط قرمز دانست و تاكيد كرد هيچ گونه جايي براي بحث و مذاكره درباره مقاومت و سلاح آن در دوحه وجود ندارد .
محمد رعد به شبكه المنار لبنان گفت: ما تلاش كرديم به چارچوب توافقي اين گفتگوها " توافق برسر تشكيل دولت وحدت ملي و تدوين قانون انتخابات مجلس و سپس انتخاب رئيس جمهور" پايبند باشيم و برخي ها با مظلوم نمايي مي كوشند باجگيري كنند حال آنكه مصوبات و اقدامهاي جريان حاكم عامل درگيريهاي اخير بود و آنان به ما حمله كردند واكنون مظلوم نمايي مي كنند .
او افزود: ما علاوه بر آمادگي كامل براي تفاهم و توافق در نشست قطر خواهان توافق بر اساس اصول ثابت ملي هستيم و سقف خواسته ها و شروطمان را بالا نمي بريم اما نمي پذيريم كه برخي ، شروط خود را بر ما تحميل كنند و بخواهند باج بگيرند .
محمد رعد درباره موضوع قانون انتخابات مجلس گفت: ما خواهان معيار روشن و يكسان هستيم تا انتخابات در همه مناطق لبنان براساس همين معيار يكسان برگزار شود و اكنون كميته چهارجانبه اين موضوع را پيگيري مي كند و گزينه هاي متعددي قابل بررسي است .
او درباره موضوع تشكيل دولت وحدت ملي گفت: تا اين لحظه درباره هيچ طرحي توافق نهايي نكرده ايم اما برخي طرحهاي قابل توافق وجود دارد .
محمد رعد افزود: توافق بايد همه جانبه باشد و شامل تشكيل دولت وحدت ملي و قانون انتخابات شود .
رئيس فراكسيون حزب الله درمجلس لبنان مقاومت وسلاح آن را خط قرمز دانست و تاكيد كرد: هيچ گونه جايي براي بحث و مذاكره درباره مقاومت و سلاح آن در دوحه وجود ندارد .
وي با اشاره غيرمستقيم به دخالتهاي خارجي بسيار گسترده درمذاكرات دوحه گفت: ما در حقيقت با همه جهان مذاكره مي كنيم .
محمد رعد در پاسخ به پرسشي درباره سقف زماني گفتگوهاي دوحه گفت: ما همچنان نرمش نشان مي دهيم و امكان دستيابي به توافق وجود دارد اما هنگامي كه ببينيم فشارها ادامه دارد و مي خواهند جريان حاكم را تقويت كنند در اين صورت تصميم لازم را خواهيم گرفت .
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن