تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816381375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن نصرالله: آماده ايم درباره راهبرد دفاعي لبنان مذاكره كنيم/14


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سيدحسن نصرالله: آماده ايم درباره راهبرد دفاعي لبنان مذاكره كنيم/14
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/04/12
دبير كل حزب الله لبنان گفت: توافقنامه دوحه خواست ما بود و هرگز آن را ناديده نمي گيريم.
سيدحسن نصرالله در ادامه نشست خبري خود كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد: عده اي نگرانند كه درحالي كه رژيم صهيونيستي مذاكره با حزب الله و حماس را آغاز كرده، ممكن است بخواهد از اين موضوع براي حمله به ايران استفاده كند گفت: اگر پاسخ من خير باشد چه؟ فكر كنم پاسخ شما را داده ام.
وي افزود: هيچ كس نمي تواند درباره اين موضوع نظري بدهد؛ به عقيده من بدون مذاكراتي كه صهيونيست ها با امريكا انجام داده اند ، اسرائيل ناتوان تر از آن است كه چنين اقدامي صورت دهد.
خبرنگاري پرسيد: چرا اسرائيل با مبادله اسرا با حزب الله موافقت كرده اما مذاكرات اين رژيم با حماس با مشكل جدي مواجه شده است؟ حماس اعلام كرده است اين اسير ( رون آراد) زنده است اما حزب الله درباره سرنوشت اين دو اسير اعلام موضع نكرده است؟
نصرالله در پاسخ گفت: من تاكنون اعلام كرده ام حزب الله تا اين لحظه هيچ اطلاعاتي درباره اين دو اسير اعلام نكرده است و همه اظهارات صهيونيست ها درباره سرنوشت اين دو نظامي نتيجه تحليل هاي خودشان است.
وي افزود: ما هنوز هيچ گونه اطلاعاتي درباره زنده بودن يا نبودن اين دو اسير منتشر نكرده ايم وهيچ سند قاطعي هم در خصوص اينكه اين دو نظامي كشته شده باشند وجود ندارد. ما نمي دانيم منبع آنها در لبنان چه كسي بوده است .
دبير كل حزب الله لبنان افزود: اما بايد بگويم درباره اسيري كه در اختيار حماس است آنگونه كه درباره ما مشكل به وجود آمد در اين زمينه هم مشكلي وجود دارد.
وي با اشاره به موضوع سمير القنطار به عنوان مشكل به وجود آمده ميان حزب الله و رژيم صهيونيستي گفت: اين چالش بزرگي در مذاكرات بود اما در مجموع ممكن است شاليت نظامي اسرائيلي كه در اسارت حزب الله است آزاد شود.
سيدحسن نصرالله در پاسخ به اين سوال كه آيا شما اين پيروزي را به مردم لبنان تقديم و درباره سلاح حزب الله مذاكره خواهيد كرد گفت: من يك ساعت است كه مي گويم اين موفقيت را تقديم ملت لبنان مي كنم.
وي افزود: زماني كه ما در جنگ 33 روزه پيروز شديم آن را به مردم لبنان تقديم كرديم اما زماني كه زير بمباران صهيونيست ها بوديم برخي سياستمداران به ما گفتند آيا اين پيروزي را به ايران و سوريه تقديم خواهيد كرد؟ ما در همان موقع نيز اعلام كرديم اين موفقيت براي ملت لبنان است .
سيدحسن نصرالله درباره سلاح مقاومت گفت: در موضوع راهبرد دفاع از لبنان ما در گفتگوها با گروههاي سياسي لبناني بارها و بارها موضع خود را در اين باره اعلام كرده ايم.
وي افزود: پيش از جنگ 33 روزه ما مذاكرات جدي در اين باره داشتيم و هيچ مشكلي هم در اين باره نداريم .
نصرالله با بيان اينكه دوست نداشت وارد مسائل داخلي لبنان شود گفت: اما به تازگي شنيده ام كه حزب الله قصد دارد توافقنامه دوحه را ناديده بگيرد؛ چراكه از اين هراس دارد كه موضوع به سلاح حزب الله منتهي شود.
وي افزود: اين اتهام خنده داري است؛ چرا كه اگر قرار است دولت وحدت ملي كه همواره خواست ما بوده است تشكيل شود چگونه مي توانيم پس از دو سال جانفشاني براي دستيابي به وحدت ملي، امروز آن را كنار بگذاريم.
دبير كل حزب الله لبنان گفت: ما همواره خواستار برگزاري انتخابات زود هنگام بوديم و هرگز نمي خواستيم انتخابات به تعويق بيفتد اما اطلاع يافته ايم كه كاندوليزا رايس وزير امور خارجه امريكا به دنبال تعويق انتخابات لبنان است و در اين خصوص حتي به دنبال توجيه هاي قانوني نيز هست. البته اين موضوع پيش از انتخاب ميشل سليمان به عنوان رئيس جمهور بوده است .
وي درباره راهبرد دفاعي لبنان نيز گفت : ما همواره آمادگي داشته و داريم و هرگز از مطرح شدن اين موضوع ترسي نداريم . كساني مي ترسند كه اقدامات نادرست انجام داده اند ، ضعيف و بي منطق هستند.
نصرالله افزود: ما در مقاومت داراي منطقي بسيار نيرومند و راهبردي قوي هستيم و ايده هاي ما كامل و قطعي است ؛ انساني كه چنين انديشه اي دارد از هيچ گفتگويي نمي ترسد ما آماده همه گونه مذاكره هستيم .
وي در پاسخ به سوال ديگر اين خبرنگار كه پرسيد آيا به سبب مشكلاتي كه براي لبنان پيش آمده است از ملت لبنان عذرخواهي خواهيد كرد گفت: اگر بخواهيم به سبب اقداماتي كه در لبنان صورت گرفته است از يكديگر عذرخواهي كنيم بايد بگوييم ملت مقاومت كه بخشي از آنها اهل بيروت هستند لياقت آن را دارد همه كساني كه از جنگ 33 روزه تا به امروز به آنها توهين كرده اند از آنها عذرخواهي شود. اگر از ملت ما عذرخواهي شد ما نيز از ملت آنها عذرخواهي خواهيم كرد.

ادامه دارد
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن