تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنرمندان كرمانشاهي در كشور صاحب سبك و اثرگذار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هنرمندان كرمانشاهي در كشور صاحب سبك و اثرگذار هستند
داخلي. اجتماعي. حوزه هنري.

معاون فرهنگي هنري حوزه هنري استان كرمانشاه گفت: هنرمندان كرمانشاهي در بخشها و رشته‌هاي گوناگون هنري در كشور صاحب سبك هستند و در خيلي از بخش‌ها در هنر كشور تاثير گذارند.

به گزارش خبرنگار ايرنا"رسول شكري نيا" روز سه‌شنبه در جمع هنرمندان و مربيان حوزه هنري و مراكز وابسته كرمانشاه گفت: حوزه هنري كرمانشاه پارسال سال پركاري داشته و امسال تلاش مي‌كند دامنه فعاليت و اثرگذاري خود را براساس رسالت حوزه گسترش دهد.

وي افزود: برگزاري بيش از شش هزارساعت كلاس آموزشي براي هنر جويان و هنرمندان در دوره‌هاي مقدماتي، تكميلي و پيشرفته، توسعه فعاليت‌هاي پژوهشي، انتشار آثار هنرمندان ، برپايي نشستهاي تخصصي با حضور
پيشكسوتان، جلسات نقد و بررسي كتاب و داستان، كارگاه‌هاي آفرينش شعر و داستان، همايش و مسابقه آفتاب عالم تاب، ايجاد بانك اطلاعات هنرمندان و آثارآنها انتشار آن در فضاي مجازي اينترنت و غيره بخشي از اقدامات سال گذشته حوزه هنري كرمانشاه بوده است.

شكري نيا توليد آثار نمايشي و فيلم كوتاه، توليد سه آلبوم موسقي مقامي، محلي و سنتي كرمانشاه، راه‌اندازي و تجهيز استوديو موسقي حوزه هنري، تهيه و تجهيز واحد هنرهاي تصويري حوزه به سيستمهاي پيشرفته دوربين و مونتاژ ، راه‌اندازي و فعال كردن آرشيو آثار هنرمندان حوزه هنري و ثبت آثار فاخر خلق شده توسط هنرمندان استان كرمانشاه را از ديگر اقدامات اين حوزه دانست.

وي افزود: در سال ‪ ۸۷‬كه از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده است حوزه هنري استان كرمانشاه نيز نوآوري و تلاش براي شكوفايي استعدادهاي درخشان هنري استان كرمانشاه را محور برنامه‌هاي خود خواهد داشت.

شكري نيا فعاليتهاي حوزه هنري را علاوه بر مباحث آموزشي و پژوهشي حول چند محور كلي هنرهاي تجسمي ، هنرهاي نمايشي ، موسقي و سرود،شعر و داستان و هنرهاي تصويري (فيلم و سينما) عنوان كرد و گفت: انشاالله با همت خوب هنرمندان كرمانشاه امسال استان در جشنواره‌هاي كشوري حوزه هنري و توليد و انتشار آثار هنري جز استانهاي پيشتاز خواهيم بود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن