تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش توانمندي دانشجويان براي كارآفريني بايد محور تلاش‌هاي آموزشي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افزايش توانمندي دانشجويان براي كارآفريني بايد محور تلاش‌هاي آموزشي شود
داخلي. اجتماعي. آموزش. كشاورزي.

رييس موسسه آموزش عالي علمي كاربردي وزارت جهاد كشاورزي گفت: افزايش توانمندي دانشجويان براي كارآفريني بايد محور تلاش‌هاي آموزشي باشد.

مجتبي رجب بيگي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در سنندج با اشاره به نامگذاري امسال به نام شكوفايي و نوآوري گفت: آموزش تئوري صرف، امروز منسوخ شده و در كنار اين آموزش نبايد از بحث عملي و كاربردي آموزش غافل ماند.

وي گفت: تشويق دانشجويان به نوآوري و خلاقيت را موسسه آموزش عالي جهاد كشاورزي به شدت دنبال مي‌كنيم و جهت‌گيري آموزش به سمت ارتقاي توانايي است.

وي توجه ويژه به بحث كارآفريني را يكي از اولويت‌هاي اصلي اين موسسه دانست و گفت: دانشجويان را طوري تربيت مي‌كنيم كه قدرت كارآفريني و خلاقيت خود را بالا ببرند.

وي اظهار داشت: اين موسسه تلاش مي‌كند دانشجويان و دانش آموختگان خود را با روش‌هاي مبتكرانه و خلاقانه بيشتر آشنا كند و در جهت افزايش توليد و خود اشتغالي بهره ببرد.

وي رفع بيكاري و ايجاد اشتغال در بخش‌هاي مختلف را يكي از نيازهاي كشور دانست و گفت: در بحث ارايه خدمات آموزشي بايد آموزش‌هاي علمي و كاربردي را توامان با هم ارايه داد تا پس از دانش آموختگي دانشجويان بتوانند در بازار كار موثر و مفيد باشند.

وي افزود: اگر دانش به عرصه توليد در بخش‌هاي مختلف برود افزايش توليد و بهره‌وري را به دنبال خواهد داشت و اين مساله بستر ساز اصلي توسعه و پيشرفت است.

رجب بيگي در ادامه از ايجاد مقطع كارشناسي ارشد در اين موسسه آموزشي در سطح كشور خبر داد و گفت: اكنون اين موسسه در مقاطع كارداني و كارشناسي اقدام به جذب دانشجو مي‌كند.

وي گفت: در صورت موافقت وزارت علوم مقطع كارشناسي ارشد در چندين رشته تحصيلي در اين موسسه ايجاد مي‌شود.

وي ادامه داد:برنامه‌هاي درسي اين مقطع تدوين شده و به تصويب شوراي علمي كاربردي رسيده و تنها نياز به موافقت وزارت علوم براي جذب دانشجو دارد.

رييس موسسه آموزش عالي علمي كاردبردي وزارت جهاد كشاورزي گفت: اكنون ‪۶۰‬ مركز آموزشي اين موسسه در سطح استان‌هاي كشور فعاليت مي‌كند.

وي اظهار داشت:در اين مراكز ‪ ۲۸‬هزار دانشجو در مقاطع كارداني وكارشناسي در ‪ ۱۰۷‬رشته تحصيلي و ‪ ۵۰۰‬رشته محل مشغول به تحصيل هستند. ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن