تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در ديدار وزير امور خارجه غنا: بايد هوشمندانه در مقابل توطئه‌هاي قدرت‌هاي زورگو ايستادگي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهور در ديدار وزير امور خارجه غنا: بايد هوشمندانه در مقابل توطئه‌هاي قدرت‌هاي زورگو ايستادگي كرد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس‌جمهور با بيان اينكه قدرت‌هاي بزرگ و فاسد با ايجاد اختلاف در مناطق مختلف جهان در پي چپاول منافع ملت‌ها و پر كردن جيب‌هاي خود هستند،‌ تصريح كرد: بايد هوشمندانه و مدبرانه در مقابل توطئه‌هاي قدرت‌هاي زورگو ايستادگي كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"به نقل از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهور،دكتر محمود احمدي‌نژاد عصر امروز(سه شنبه) در ديدار وزير امور خارجه غنا با اشاره به اينكه امروز رهبران قاره آفريقا با درايت مشغول دفاع و صيانت از حقوق و فرهنگ ملت‌هاي خود هستند، اظهار داشت: همكاري و ايستادگي در كنار كشورهاي آفريقايي براي مبارزه با قدرت‌هاي زورگو سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران است.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز بخش عمده‌اي از قاره آفريقا داراي ثبات و آرامش است، خاطر نشان كرد: اتحاديه آفريقا و انديشمندان و بزرگان آفريقا بايد با تدبير برخي مشكلات جزيي را نيز هر چه سريع‌تر رفع كنند.
دكتر احمدي‌نژاد با تأكيد بر اينكه توسعه و افزايش همكاري‌هاي دو جانبه به نفع دو ملت ايران و غنا و ملت‌هاي مستقل و به ضرر قدرت‌هاي چپاولگر است، گفت: بايد از همه ظرفيت‌هاي فراوان موجود براي افزايش و گسترش مناسبات جمهوري اسلامي ايران و غنا در عرصه‌هاي گوناگون استفاده كرد.
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه محدوديتي براي توسعه روابط دو كشور وجود ندارد، اظهارداشت: ايران آماده انتقال دستاوردهاي ارزشمند خود در بخش‌هاي گوناگون به غنا است.
«اكواسي اوسي آجي» وزير امور خارجه غنا نيز در اين ديدار با تشريح آخرين اوضاع قاره آفريقا تصريح كرد: كشورهاي آفريقايي در تلاش هستند تا مسايل و مشكلات خود را با همكاري يكديگر حل و فصل كنند.
وزير امور خارجه غنا با اشاره به كمك‌هاي جمهوري اسلامي ايران به كشورهاي آفريقايي گفت: غنا خواستار افزايش مناسبات و همكاري ها با ايران است.
«اكواسي اوسي آجي» با اشاره به پيشرفت‌هاي ايران در عرصه‌هاي مختلف اظهار داشت: غنا علاقه‌مند به استفاده و بهره مندي از تجربيات و دستاوردهاي ارزشمند جمهوري اسلامي ايران در زمينه هاي گوناگون آموزشي، كشاورزي، نيرو، ‌انرژي و اقتصاد است./120
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن