تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس فوتبال مازندران ازروندروبه رشدفوتبال بانوان استان ابرازرضايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس فوتبال مازندران ازروندروبه رشدفوتبال بانوان استان ابرازرضايت كرد
داخلي. ورزشي. فوتبال. مازندران.

نايب رييس هيات فوتبال مازندران در امور بانوان از روند رو به رشد و تعالي فوتبال بانوان اين استان ابراز رضايت كرد.

"فاطمه بوداغي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به سابقه تشكيل و فعاليت ‪ ۹‬ساله فوتبال بانوان مازندران افزود: در اين مدت فعاليت ، فوتبال بانوان استان مازندران با تلاش بسيار و بهره مندي از ورزشكاران مستعد توانسته در سطح فوتبال بانوان كشور به جايگاه خوب و مناسبي دست يابد.

به گفته وي فوتبال بانوان مازندران جزو استانهاي مطرح و ممتاز كشور به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: وجود ورزشكاراني همچون "عاطفه عابدي" ، "آذر موسوي" ، "سميرا جهاندار" ، "فاطمه بخشي پور" ، "نرگس رودگر" ، "سميه حيدرزاده" ، "مظلومه داور"، "راضيه موسوي" ، "كبري اسحاقي" ، "فاطمه ارژنگي" و "بيان محمودي" كه سابقه عضويت در تيم ملي فوتبال بانوان را داشتند توانسته است فوتبال بانوان مازندران را در دستيابي به اين جايگاه خوب در سطح كشور كمك كند.

به گفته "بوداغي" حضور همين تعداد فوتباليست زن مازندراني در تيم ملي نيز خود نشان‌دهنده رشد و دست يابي به جايگاه فوتبال بانوان مازندران در سطح كشور است.

وي به حضور دو تيم نساجي مازندران و هواپيمايي بال گستر ساري در ليگ برتر فوتبال بانوان كشور اشاره كرد و گفت: اين درحاليست كه فوتبال بانوان مازندران درسالهاي قبل در اين ليگ حضوري نداشته است.

"بوداغي" خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين دو تيم مازندراني به عنوان مدعيان كسب مقامهاي برتر ليگ برتر فوتبال بانوان كشور به شمار مي‌روند.

وي به حضور هشت تيم در مسابقه‌هاي فوتسال بانوان استان مازندران اشاره كرد و گفت رشد ورزش فوتبال بانوان مازندران تا بدان حد است كه در سال ‪ ۱۳۸۴‬در ليگهاي برتر فوتبال بانوان كشور تنها تيم هواپيمايي بال گسترساري حضور داشت و اين تعداد در حال حاضر به چهار تيم افزايش يافت.

"بوداغي" با اشاره به اينكه با آموزشهايي كه طي سالهاي قبل در زمينه داوري فوتبال بانوان مازندران انجام شد گفت: با برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي در حال حاضر فوتبال بانوان استان مازندران توانسته داوران ملي همچون "زهره براري" ، "زينت صداقت" ،"مرجان موحدي" ،"سمانه كياسري" و "آيلين عامري" را پرورش و به جامعه ورزشي كشور تحويل دهد.ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 459]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن