تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هند تدوين برنامه واردات برق از كشورهاي خارجي را آغاز كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هند تدوين برنامه واردات برق از كشورهاي خارجي را آغاز كرده است
دهلي نو - دولت هند كه درنظر دارد از كشورهاي خارجي از جمله پاكستان برق وارد كند ، عمليات مربوط به تهيه و تدوين برنامه‌اي را در اين زمينه آغاز كرده است.

به گزارش ايرنا از دهلي نو، گفته مي‌شود نپال و بوتان شروع به دعوت از كشورهاي خارجي براي مشاركت در بخش برق آبي خود نموده اند.

براساس محاسبه وزارت امور خارجه هند ، سه كشور بوتان ، نپال و برمه برخوردار از ظرفيت توليد ‪ ۱۴۰‬هزار مگاوات برق مي‌باشند كه درحال حاضر جمعا فقط حدود سه هزار مگاوات برق توليد مي‌نمايند.

برنامه دولت هند ، پيشنهاد پاكستان براي فروش برق به هند را نيز مدنظر قرار خواهد داد.

هند و پاكستان در اين رابطه دو دور مذاكرات برگزار نموده‌اند و هند قرار است از پاكستان براي مدت ده سال ‪ ۳۰۰‬هزار مگاوات برق وارد نمايد.

دولت هند در برنامه خود براي واردات برق از كشورهاي خارجي مسائلي همچون قرارداد بلند مدت خريد و فروش برق، تعرفه، مكانيسم تجديدنظر در تعرفه، مرجع واردكننده برق، بندهاي اعمال جريمه و مقررات مربوط به توزيع برق را درنظر گرفته است.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن