تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه امروز صورت گرفت؛مخالفت مجلس با دو طرح دو فوريتي / قرائت دو گزارش تحقيق و تفحص مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه امروز صورت گرفت؛مخالفت مجلس با دو طرح دو فوريتي / قرائت دو گزارش تحقيق و تفحص مجلس
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با دو فوريت طرح هاي استفساريه قانون مربوط به جرايم ناشي از تخلفات رانندگي و الحاق يك ماده به قانون وصول برخي از درآمدهاي دولت راي منفي دادند.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در ادامه جلسه علني امروز به بررسي دو فوريت طرح اصلاح ماده واحده قانون الحاق يك ماده به قانون وصول برخي از درآمدهاي دولت و مصرف آن در مورد معين پرداختند اما به آن راي منفي دادند و دو فوريت اين طرح تصويب نشد.

احمد مهدوي ابهري نماينده ابهر در مجلس از طراحان اين طرح دو فوريتي بود و در لزوم ارائه اين طرح با قيد دو فوريت اظهار داشت: اين طرح در جهت حل مشكلات كشاورزان محروم است كه امسال با خشكسالي بر محروميت آنها افزوده شده است.

وي گفت: اين خشكسالي موجب شده كشاورزان در بحران قرار بگيرند و يك بحران اجتماعي در حال ايجاد است.

مهدوي تصريح كرد: هم اكنون دولت به دليل عدم مراجعه كشاورزان براي تعيين تكليف چاه آب ها، اين چاه ها را مي بندد و اعلام كرده كه كشاورزان تا سال 84 مهلت داشته تكليف چاه هاي آب را تعيين كنند.

نماينده ابهر گفت: وزارت نيرو در اين زمينه كوتاهي كرده ،هيچ اطلاع رساني در مورد قانون موجود انجام نشده است به دليل اينكه كشاورزان از موضوع در زمان پايان اين مهلت مطلع نبوده اند بنابراين خواستار تمديد اين قانون به مدت 2 سال هستند تا مشكل كشاورزان كه بحراني شده است حل شود.

بررسي دو فوريت اين طرح هيچ مخالفت و موافقتي نداشت و مجلس پس از سخنان مهدوي وارد راي گيري شد اما نمايندگان با دو فوريت اين طرح مخالفت كردند.

در اين جلسه همچنين نمايندگان مجلس به بررسي دو فوريت طرح استفساريه قانون مربوط به جرايم ناشي ازتخلفات رانندگي پرداختند اما دوفوريت اين طرح نيز با راي منفي نمايندگان مواجه شد.در اين طرح استفساريه سئوال شده بود كه آيا قوانين مربوط به جرايم ناشي از تخلفات رانندگي شامل رانندگان موتورسيكلت نيز مي شود.

پيش از آغاز بررسي دو فوريت اين دو طرح حميد رضا حاجي بابايي عضو هيئت رئيسه مجلس خطاب به محمدرضا باهنر كه رياست جلسه علني امروز را به عهده داشت گفت: امروز 9 طرح دو فوريتي و 2 گزارش تحقيق و تفحص در دستور كار مجلس است اين در حالي است كه يك ساعت بيشتر زمان باقي نمانده است.

باهنر پاسخ داد: طبق آئين نامه داخلي مجلس ما موظف هستيم طرح هاي دو فوريتي را بررسي كنيم اما بهتر است گزارش هاي تحقيق و تفحص كه دوستان چند سال براي آن زحمت كشيده اند قرائت شود .وي تاكيد كرد: بعيد مي دانم طرح هاي دو فوريتي امروز راي بياورند بنابراين دوستان سعي كنند وقت جلسه را نگيرند.

با مخالفت نمايندگان با اين موضوع مجلس وارد بررسي دو فوريت اين طرحها شد كه اين دو فوريتي ها نيز تصويب نشد اما با مخالفت نمايندگان مجلس بار ديگر دستور كار مجلس تغيير كرد و قرائت گزارش تحقيق و تفحص از مناطق آزاد تجاري صنعتي و مناطق ويژه اقتصادي و روند داوري ايران و آمريكا آغاز شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن