تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش رابطان شغلي بنياد شهيد: اتاق فكر در تمامي استانهاي كشور تشكيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در همايش رابطان شغلي بنياد شهيد: اتاق فكر در تمامي استانهاي كشور تشكيل مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: تشكيل اتاق فكر در استانها در همايش رابطان شغلي بنياد شهيد و امور ايثارگران، مطرح شد.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" همايش دو روزه رابطان شغلي، با حضور مسئولان و روساي ادارات اشتغال و كارآفريني بنياد شهيد و امور ايثارگران سراسر كشور برگزار شد.
حيدرعلي شيراوند مدير كل اشتغال و كارآفريني بنياد شهيد و امور ايثارگران با اعلام اين خبر گفت: در اين همايش كه با حضور مسئولان و روساي ادارات اشتغال و كار آفريني استاني بنياد در مشهد مقدس برگزار شد، برنامه ها، طرح ها و مكانيزم هاي اداره كل اشتغال بنياد شهيد و امور ايثارگران مورد بررسي قرار گرفت.
وي افزود: تبيين برنامه هاي اداره كل اشتغال در سال 87 و ارائه دستورالعمل ها و طرح هاي نوين براي توسعه كارآفريني و اشتغال گروه هدف بنياد از ديگر اهداف مهم اين همايش بود.
شيراوند توسعه مشاوره فني و تخصصي شغلي را يكي از موارد مطرح شده در اين همايش عنوان و اظهار كرد: با توجه به عملكرد مثبت اين مشاورها در استان ها، قصد داريم تا حضور مشاوران فني و تخصصي شغلي را در شهرستان ها نيز توسعه دهيم.
وي با اشاره به اينكه مشاوران فني و تخصصي شغلي در استانها عملكرد خوبي داشته اند، افزود: توسعه مشاوره فني و تخصصي شغلي با توجه به شرايط شاغلان، بازدهي مناسبي در شهرستانها خواهد داشت.
مدير كل اشتغال بنياد در ادامه گفت: قصد داريم تا كارگاه هاي آموزشي و تخصصي اشتغال را در قالب استاني و شهرستاني با حضور صاحب نظران و كارشناسان مشاغل، شاغلان موفق و كارشناسان نهادهاي مرتبط برگزار كنيم.
وي تصريح كرد: هدف از برگزاري اين كارگاهها تدوين نسخه هاي شغلي متناسب با شرايط متقاضيان است.
شيراوند از تشكيل اتاق فكر در استانها خبر داد و گفت: پيش از اين اتاق فكر با هدف تعامل و بررسي مباحث گروه هدف تنها در تهران به عنوان ستاد مركزي و با حضور متخصصان و صاحب نظران فعاليت مي كرد كه به دنبال برنامه ريزي براي گسترش آن در سطح كشور هستيم.
وي برگزاري تخصصي اردوهاي اشتغال را از ديگر مصوبات اين همايش عنوان كرد و اظهار داشت: قصد داريم در سال جاري اين اردوها را گسترش داده و از چارچوب اردوي استاني خارج كنيم.
شيراوند با اشاره به نامگذاري سال 87 به نام نوآوري و شكوفايي تصريح كرد: برگزاري همايش ملي مخترعان و مبتكران ايثارگر، با هماهنگي معاونت فرهنگي از برنامه هاي نوين در سال 87 است./د/207 /187/120
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن